بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسن ترین بازیکن ایران در تاریخ جام ملت ها را بشناسید + عکس

امید ابراهیمی با ۳۶ سال سن مسن ترین بازیکن تاریخ تیم ملی در جام ملت‌های آس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۳
تیم ملی ؛ امید ابراهیمی با ۳۶ سال سن مسن ترین بازیکن تاریخ تیم ملی در جام ملت‌های آسیا

ابراهیمی با ۳۶ سال سن مسن ترین بازیکن تاریخ تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته تیم ملی کشورمان در اولین بازی از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف تیم ملی فلسطین رفت که در دقایقی پایانی بازی با نظر کادر فنی تیم ملی، امید ابراهیمی هافبک تیم الشمال قطر وارد زمین بازی شد.

امید ۳۶ ساله اگرچه همچنان با لقب فرمانده استقلال، محبوب هواداران فوتبال ایران است اما سن و سالش باعث شده تا از ترکیب اولیه تیم ملی فاصله بگیرد؛ با این حال کیفیت امید ابراهیمی به گونه‌ای است که حتی در این سن و سال هم باز مورد توجه سرمربیان تیم ملی در سال‌های اخیر قرار گرفته. او پنجاه و نهمین بازی ملی خودش را شب گذشته انجام داد ولی یک رکورد خاص را به خودش اختصاص داد. در شرایطی که علی دایی در جام ملت‌های آسیای ۲۰۰۴ پژمان منتظری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، با ۳۵ سال سن برای تیم کشورمان بازی کردند، حالا امید ابراهیمی مسن‌ترین بازیکن تیم ایران در تاریخ جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

تیم ملی ؛ امید ابراهیمی با ۳۶ سال سن مسن ترین بازیکن تاریخ تیم ملی در جام ملت‌های آسیااو در آمار تعداد بازی‌هایش اکنون با اشکان دژاگه، رامین رضاییان و خسرو حیدری باجناقش برابر شد و با انجام یک بازی دیگر در جمع ۳۰ بازیکن با تجربه تیم ایران قرار می‌گیرد.

عکسها: محسن داوودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *