بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توافق الهلال با ستاره تیم مارسی

توافق الهلال با مارسی برای خرید رنان لودی با 20 میلیون یورو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۸
الهلال ؛ توافق الهلال با مارسی برای خرید رنان لودی با 20 میلیون یورو

رنان لودی در مذاکرات اولیه با سران الهلال به توافق رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تیم‌های فوتبال در سراسر دنیا به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر در پست‌های مورد نیازشان هستند. در این بین باشگاه الهلال عربستان در ادامه پروژه سرمایه‌گذاری سعودی‌ها در فوتبال، قصد دارند یک بازیکن دیگر را از باشگاه‌های اروپایی دیگر جذب کنند.

سران الهلال عربستان به تازگی راهی بندر مارسی در فرانسه شدند و در اولین مرحله مذاکره با رنان لودی مدافع برزیلی مارسی و سابق ناتینگهام فارست و اتلتیکو مادرید موفق شدند نظر این بازیکن را برای انتقال زمستانی جلب کنند. الهلال عربستان با پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا بلافاصله باید خودش را برای جدال با سپاهان ایران در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا آماده کند و حضور یک دفاع کنار اروپایی می‌تواند شرایط را برای طلایی‌پوشان ایران سخت‌تر کند.

الهلال در تابستان گذشته، الکساندر میتروویچ، یاسین بونو، نیمار، مالکوم، سرگی میلینکوویچ ساویچ و کالیدو کولیبالی را جذب کرد و حالا با حضور احتمالی رنان لودی، ترکیب الهلال شگفت‌انگیزتر هم خواهد شد. این بازیکن ۲۵ ساله پس از مالکوم، نیمار و میشل چهارمین برزیلی حال حاضر این تیم می‌شود و انتقال قرضی همراه با قرارداد سه ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو برای مدافعی که در مارسی حضور ثابتی داشته، بسیار خاص خواهد بود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات اعلام کرد که این امضای قرارداد در روزهای آتی رسمی خواهد شد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال جهان
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *