بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مطمئنم امباپه در پاری سن ژرمن می ماند !

لوئیز فرناندز، مربی و بازیکن سابق پی اس جی : اطمینان دارم که امباپه قراردادش را با پی اس جی تمدید می کند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۹
امباپه ؛ لوئیز فرناندز : اطمینان دارم که امباپه قراردادش را با پی اس جی تمدید می کند

لوئیز فرناندز، مربی و بازیکن سابق پی اس جی، اطمینان دارد که کیلیان امباپه با پاریس تمدید خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه از اول ژانویه می‌تواند با هر باشگاهی برای آینده خود مذاکره کند. قرارداد او با پی اس جی در پایان فصل تمام خواهد شد و رئال مثل چند سال اخیر خواهان جذب او است ولی پس از اتفاق دو سال پیش، رئال قبل از هر چیز منتظر است تا خود بازیکن قدم پیش بگذارد.

اخیرا ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، در مصاحبه‌ای ابراز خوش‌بینی کرد که امباپه قراردادش را تمدید کند. فرناندز نیز چنین عقیده‌ای دارد.

ملی پوش سابق فرانسه که بین سال‌های 1978 تا 1986 برای پی اس جی بازی می‌کرد و در دو مقطع نیز مربی این باشگاه بود، در مورد آینده امباپه به بی این اسپورتس گفت:

«باشگاه محبوب کیلیان پی اس جی است. او عاشق پاریس است و زمانی که مصاحبه اخیر او و قولی که به الخلیفی داده را شنیدم، خوشبین‌تر از همیشه شدم. رئیس نیز با امیدواری زیادی در مورد تمدید قرارداد امباپه حرف زد. وقتی همه چیز را کنار هم قرار می‌دهم، به این نتیجه می‌رسم که امباپه تمدید خواهد کرد و این قطعا خبر خوبی برای رئال نیست.»

فرناندز ادامه داد:

«باشگاه در تابستان، عثمان دمبله و کولو موآنی را خرید که دوستان صمیمی کیلیان هستند. بازیکنانی که کیلیان دوست داشت کنارشان بازی کند. دیگر دلیلی برای جدایی او وجود ندارد و او سال‌های بیشتری در پاریس خواهد ماند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *