بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های ناب گزینه خرید بارسلونا از نیوکاسل + فیلم

گل ها و مهارت های برتر برونو گیمارش در نیوکاسل

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۳


بارسلونا علاقه زیادی به برونو گیمارش هافبک نیوکاسل دارد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه موندو دپورتیوو در خبری مدعی شد باشگاه بارسلونا مجددا علاقه خود به جذب برونو گیمارش ملی پوش برزیلی باشگاه نیوکاسل را ابراز کرده است. البته به جز بارسلونا باشگاه پاری سن ژرمن هم این بازیکن را می‌خواهد اما گیمارش شخصا ترجیح می‌دهد به اسپانیا برود. بند فسخ قرارداد او ۱۱۵ میلیون یورو است، اما بازیکن برای پیوستن به تیم مورد علاقه خود یعنی بارسلونا به تیم انگلیسی فشار می‌آورد تا این مبلغ را کاهش دهد.

در برزیل، اطرافیان این بازیکن می گویند که بارسلونا اولین گام ها را برای رسیدن به این معامله آغاز کرده است. این انتقال بسیار سخت خواهد بود اما بارسلونا ممکن است بازیکنانی را جهت تامین هزینه بخشی از قرارداد پیشنهادی در این معامله قرار دهد. فروش این بازیکن میتواند برای نیوکاسل که با مشکلات فیر پلی مالی یوفا مواجه شده قابل توجه باشد. البته مذاکره دو باشگاه به خود این بازیکن هم بستگی دارد که به نظر می رسد گیمارش شخصا به بارسلونا علاقه دارد.

نیوکاسل بدلیل ضرر ۱۵۰ میلیون پوندی ممکن است مجبور به فروش چند ستاره در بین بازیکنانش بزرگ خود شود. بازیکنانی مثل گیمارش، بوتمن و ایساک شاید این نام های بزرگ را تشکیل بدهند


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *