بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی ژاپن: برای قهرمانی می جنگیم

موریاسو سرمربی ژاپن : قهرمان جام ملت ها شده و همه را دلگرم می کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۷
ژاپن ؛ موریاسو سرمربی ژاپن : قهرمان جام ملت ها شده و همه را دلگرم می کنیم

مربی موریاسو و واتارو اندو در یک کنفرانس مطبوعاتی یک روز قبل از اولین بازی جام ملت‌های آسیا برابر ویتنام، صحبت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنها برای مردم مناطق آسیب‌دیده شبه جزیره نوتو درپی زلزله در استان ایشیکاوا پیام‌های دلگرم کننده فرستادند. ژاپن از مدعیان اصلی قهرمانی جام ملت‌های آسیاست.

زمین لرزه در استان ایشیکاوا مرگ بیش از 200 نفر و ناپدید شدن بیش از 20 نفر را باعث شده است و بیش از 20000 نفر از ساکنان مجبور به تخلیه منازل خود شده‌اند. همچنین خسارات زیادی هم به بار آمده است.

موریاسو در ابتدای نشست خبری گفت:

«در حالی پای به جام ملت‌های آسیا می‌گذاریم که تلاش داریم بازی به بازی پیشرفت کنیم و از نظر فردی و تیمی به سطح بالاتری برسیم. تیم ملی ژاپن از طریق پیروزی‌ها، جنگ‌ها و تلاش سخت بازیکنان، به همه ژاپنی‌هایی که در سراسر ژاپن هستند و به خصوص آسیب دیدگان زلزله دلگرمی خواهد داد. من می‌خواهم با بهترین‌ها بجنگیم.»

موریاسو ادامه داد:

«البته می‌خواهم برای روح کسانی که در شبه جزیره نوتو جان خود را از دست داده‌اند دعا کنم. من معتقدم که فکر آسیب‌دیدگان و افرادی که دچار زخم‌های روحی شده‌اند اینجا با ماست، بنابراین دعا می‌کنم که هر چه زودتر زندگی روزمره آنها به آرامش برگردد. افرادی که درگیر بهبودی مصدومان و بازسازی مناطق فاجعه‌دیده هستند. من معتقدم که ما تمام تلاش خود را برای شادی مردم مناطق فاجعه‌زده انجام می‌دهیم، بنابراین به عنوان یک تیم با هم کار خواهیم کرد تا در نهایت قهرمان شده و همه را دلگرم کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *