بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صحبت های امید بخش کاپیتان تیم ملی

کریم انصاری‌فرد : همه بازیکنان همدل و هم‌قسم شده‌ایم که بهترین نمایش‌مان داشته باشیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۸
کریم انصاری‌فرد : همه بازیکنان همدل و هم‌قسم شده‌ایم که بهترین نمایش‌مان داشته باشیم

کریم انصاری‌فرد می‌گوید تیم ملی ایران با تجاربی که از گذشته کسب کرده برای افتخارآفرینی وارد جام ملت‌های ۲۰۲۳ می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم انصاری‌فرد یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان تیم ملی محسوب می‌شود و در این دوره برای چهارمین بار جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند. او در اولین کنفرانس خبری ایران در این مسابقات همراه با امیر قلعه‌نویی به سالن کنفرانس آمد.

کاپیتان تیم ملی ایران در صحبت‌های اولیه خود گفت:

جا دارد اول از همه از همه اصحاب رسانه‌ تشکر بکنم که تشریف آوردند و این مسابقات را پوشش خبری می‌دهند. همان‌طور که آقای قلعه‌نویی گفتند مسابقات برای ما از اهمیت به‌سزایی برخوردار است و ما با تمام توانمان وارد مسابقات می‌شویم و بازی به بازی جلو می‌رویم.

کریم ادامه داد:

قطعاً برای ما هر بازی حکم فینال را دارد و تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را داخل زمین به نمایش بگذاریم. همه بازیکنان همدل و هم‌قسم شده‌ایم که بهترین نمایش‌مان را داخل زمین داشته باشیم تا دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم.

انصاری‌فرد که اولین بار در جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر تجربه بازی در این تورنمنت را به دست آورده بود در خصوص اینکه چقدر شرایط فوتبال آسیا و ایران نسبت به آن دوره تغییر کرده گفت:

همه بازیکنان که در هر نسل برای تیم ملی کشورمان بازی کردند، سعی کردند بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند. سال ۲۰۱۱ اولین تجربه من در جام ملت‌های آسیا بود و قطعاً تجربه‌ام خیلی کمتر بود. در آن سال اوایل حضورم در اردوی تیم ملی بود. فکر می‌کنم الان تیمی که با هدایت امیر خان قلعه‌نویی داریم تیم بسیار منسجمی است و به لحاظ فنی و تاکتیکی شرایط خیلی خوبی داریم.

کاپیتان ایران در مورد تجربه ملی‌پوشان ایران ادامه داد:

همه بازیکنان به اندازه کافی تورنمنت‌های بزرگ را دیدند فکر می‌کنم که شرایط خیلی خوبی در تیم حاکم شده است. خیلی خوشبین و امیدوار هستیم. ان‌شاءالله با دعای خیر مردم بتوانیم افتخار بزرگی را برای پرچم عزیز کشورمان به دست بیاوریم. امیدوارم همه این تجارب که در چند وقت اخیر در فوتبال ما حاکم بوده موجب این شود که پرچم کشورمان در بالاترین نقطه از آسیا قرار بگیرد و ما هم قطعاً تمام تلاشمان را مثل همیشه داخل زمین می‌کنیم. از قول تمام بچه‌ها می‌گویم که ما تمام تلاشمان را داخل زمین می‌کنیم تا دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *