بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ ستاره تاتنهام به بایرن مونیخ ملحق شد + عکس

اریک دایر در پیراهن بایرن مونیخ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ | ۷:۱۱
بایرن مونیخ ؛ اریک دایر در پیراهن بایرن مونیخ

اریک دایر، مدافع-هافبک انگلیسی تاتنهام، با قراردادی قرضی تا پایان فصل به بایرن مونیخ پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بالاخره بایرن مونیخ موفق شد قرارداد اریک دایر را نهایی کند. آنها در هفته‌های گذشته با این بازیکن در تماس بودند و پس از شکست خوردن از تاتنهام در رقابت برای جذب رادو دراگوشین، جدی‌تر از همیشه به سراغ اریک دایر، ستاره تاتنهام رفتند.

بایرن مونیخ ؛ اریک دایر در پیراهن بایرن مونیخ بایرن مونیخ ؛ اریک دایر در پیراهن بایرن مونیخ

قرارداد این بازیکن قرضی، ۶ ماهه، تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ و با بند خرید است. دایر برای بازی عصر جمعه بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم در ترکیب تیم نخواهد بود.

این ستاره انگلیسی در مورد انتقال خود به بوندسلیگا گفت:

«این انتقال برای من یک رویا است، زیرا در کودکی همیشه می‌خواهید روزی برای باشگاهی مانند بایرن مونیخ بازی کنید. بایرن یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان است و تاریخچه‌ای باورنکردنی دارد. من می‌خواهم با تطبیق‌پذیری در بوندسلیگا و تیم، در دفاع به تیم کمک کنم. من واقعا مشتاقانه منتظر هم تیمی‌های جدیدم و هواداران در آلیانز آرنا هستم که از نظر من یکی از بهترین استادیوم‌های جهان است.»

دایر در بایرن به هری کین، هم‌تیمی قدیمی‌اش می‌پیوندد. توماس توخل او را برای بازی در پست دفاع وسط در نظر دارد و با این حال حتی اگر او در دفاع جواب ندهد، همانطور که توخل امروز در کنفرانس مطبوعاتی گفت، این بازیکن توانایی بازی در چند پست را دارد و می‌تواند به خط هافبک اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *