بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هو شدن های شدید ستاره رئال مادرید در عربستان + فیلم

هو شدن های ممتد تونی کروس از سوی تماشاگران عربستانی در دیدار رئال - اتلتیکو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۸


ستاره آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید به استقبال سرد هواداران عربستانی از او در سوپرجام اسپانیا واکنش جالبی نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از حواشی جالب توجه بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، هو شدن تونی کروس بود. هافبک آلمانی در جریان این بازی که با برتری 5 بر 3 تیمش همراه بود، با هر بار پا به توپ شدنش از سوی هواداران کشور میزبان هو شد. دلیل آن هم اظهارات اخیرش در انتقاد از رویکرد این کشور برای بردن ستاره‌های تازه شکوفا شده فوتبال اروپا به خاور میانه به پیشنهاد‌های مالی وسوسه انگیز بود.
هو شدن از سوی هواداران عربستانی اما کوچکترین تأثیری روی روحیه ستاره آلمانی نگذاشت و او پس از بازی در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: روز بامزه‌ای بود. هواداران باور نکردنی بودند.
کروس پس از پیوستن گابری ویگا، پدیده تیم سلتاویگو به تیم الاهلی عربستان در تابستان سال 2023 گفت: می‌گویند که عربستانی‌ها جاه‌طلب هستند اما همه این اتفاقاتی که دارد رخ می‌دهد فقط به خاطر پول است. به نظرم فوتبالی که همه ما می‌شناسیم و دوستش داریم، دارد به دردسر می‌افتد. تصمیم ویگا برای رفتن به عربستان خجالت‌آور بود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *