بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حتی این حرکت هم هواداران عصبانی چلسی را آرام نکرد + عکس

اقدام ناموفق تیاگو سیلوا برای آرام کردن هواداران چلسی پس از باخت به میدلزبورو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۰
چلسی ؛ اقدام ناموفق تیاگو سیلوا برای آرام کردن هواداران چلسی پس از باخت به میدلزبورو

تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی چلسی، سعی کرد هواداران این تیم را پس از شکست برابر میدلزبورو آرام کند اما موفق نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس روبروی میدلزبورو به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد.

این نتیجه در حالی به دست آمد که کمتر کسی انتظار داشت تیمی از دسته پایین‌تر هم بتواند برابر شاگردان مائوریسیو پوچتینو به پیروزی برسد اما آنها این فرصت را دارند که در فاصله کمتر از دو هفته و در بازی برگشت این شکست را جبران کنند.

با این حال، بعضی از هواداران چلسی که برای تماشای این بازی راهی ورزشگاه میدلزبورو شده بودند بسیار عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسیدند و سیلوا در پایان بازی به سمت آنها رفت و سعی کرد با این افراد صحبت کند، از آنها عذرخواهی کند و توضیحاتی را ارائه دهد تا شاید آرام شوند.

اما این ستاره برزیلی در انجام این کار چندان موفق نبود و نتوانست عصبانیتی که هواداران چلسی به خاطر ارائه نمایش ضعیف از بازیکنان این تیم داشتند را برطرف کند و در نهایت پس از چند دقیقه جمع آنها را ترک کرد و راهی رختکن شد.

چلسی ؛ اقدام ناموفق تیاگو سیلوا برای آرام کردن هواداران چلسی پس از باخت به میدلزبورو چلسی ؛ اقدام ناموفق تیاگو سیلوا برای آرام کردن هواداران چلسی پس از باخت به میدلزبورو

چلسی در چند هفته اخیر بار دیگر به روند نتایج ضعیفش برگشته است و بسیاری معتقد هستند که جایگاه پوچتینو روی نیمکت این تیم هم با باخت دیشب متزلزل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *