بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره بارسلونا به فوتبال باز می گردد + عکس

جرارد پیکه : به عنوان مربی به فوتبال برمی‌گردم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۵
پیکه ؛ جرارد پیکه : به عنوان مربی به فوتبال برمی‌گردم

جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، اعلام کرد که می‌خواهد به‌عنوان مربی به فوتبال برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسا، در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ به‌طور کامل از فوتبال خداحافظی کرد. او قصد نداشت بعد از بارسلونا به تیم دیگری برود و علی‌رغم داشتن چند پیشنهاد، تصمیم به بازنشستگی گرفت.

او پس از خداحافظی کمی از فوتبال فاصله گرفت و تمرکزش را بر روی کارهای تجاری گذاشت که مهم‌ترین آنها تشکیل لیگ کینگز بود. با این حال او در جدیدترین پستش در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) اعلام کرده که می‌خواهد به فوتبال برگردد.

او نوشته:

«سال جدید است و پس از فکر کردن زیاد، تصمیم گرفته‌ام به فوتبال برگردم. دلم برای فوتبال بسیار تنگ شده است. این دفعه به‌عنوان بازیکن نخواهد بود. این بار به‌عنوان مربی برمی‌گردم. آخر هفته جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهم گذاشت.»

پیکه ؛ جرارد پیکه : به عنوان مربی به فوتبال برمی‌گردم

اگرچه او نمی‌خواست جزئیاتی در مورد آینده خود ارائه دهد، اما این بازیکن سابق بارسا اطمینان داده است که در پایان هفته جزئیات بیشتری را در مورد تصمیمش به اشتراک خواهد گذاشت. باید منتظر بمانیم تا ببینیم بازگشت اعلام‌شده او قریب‌الوقوع است یا برنامه‌ای بلندمدت.

پیکه اخیرا در مصاحبه‌ای درباره دلتنگی‌اش نسبت به فوتبال گفته بود: «من خیلی دلم برای مسابقات و رختکن تنگ شده است. یک سال است که ورزش نکرده‌ام. دلم برای هم‌تیمی‌هایم تنگ شده است، بازی در نیوکمپ و رقابت برای کسب جام. با این حال از تصمیمی که گرفته‌ام راضی هستم و مطمئنم در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *