بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جدایی کاوه از سپاهان ؛ به دنبال تیم جدید

کاوه رضایی با ثبت آمار دو گل 1 پاس گل از سپاهان جدا شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۳
رضایی ؛ کاوه رضایی با ثبت آمار دو گل 1 پاس گل از سپاهان جدا شد

کاوه رضایی پس از اینکه با تیم سپاهان به هماهنگی رسیده بود و 2 گل و 1 پاس گل ثبت کرد، حالا باید به دنبال تیم جدید باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره‎ای که در بازگشت از بلژیک استقلالی‎ها را سر شوق آورد تا شاید کاوه رضایی به مانند روزهایی که در بسیاری از آمار های لیگ برتر به عنوان نفر اول یا دوم گلزنان یا گلسازهای لیگ به حساب می‎آمد حالا قرار است دوباره در لیگ ایران این اتفاق را تکرار کند. او از لوون به تراکتور رفت و پس از اینکه در هفت بازی برای تراکتور دو گل در نیم فصل ثبت کرد راه جاده اصفهان را در پیش گرفت تا عضوی از سپاهان پرمهره این فصل باشد.

ماجرای پیش آمده بر سر مسئله سقف قرارداد، کاوه را از ترکیب مورایس دور می‎کرد اما هر طور که شد کاوه خودش را از هفته اول در اختیار مورایس گذاشت و مرد پرتغالی در بازی با تراکتور او را برای 24 دقیقه وارد زمین کرد. پس از آن 12 دقیقه مقابل ذوب آهن و 1 دقیقه مقابل استقلال دو تیم سابق خود وارد زمین شد و اثرگذار نبودن او روی گل های تیمش باعث شد تا مورایس او را نیمکت نشین کند. در لیگ قهرمانان آسیا هم که هر بازیکن سپاهان خودش را در قامت یک گلزن معرفی می‎کرد او تنها 28 دقیقه برای جدال با آلمالیق در دور رفت و در بازی الاتحاد به میدان رفت.

رضایی صبر کرد تا در بهترین فرصت هنرنمایی کند. او در هفته دوازدهم در نخستین دیداری که از ابتدا داخل ترکیب سپاهان قرار گرفت برابر مس اولین اکت فصلش را ثبت کرد و پاس گل داد. پس از آن در دو بازی متوالی مقابل هوادار و فولاد گلزنی کرد تا مورایس نسبت به حضور کاوه حس بهتری داشته باشد اما ناگهان ماجرای بازگشت امتیازها و کنار گذاشتن خریدهای سپاهان باعث شد تا کاوه در بازی برابر گل گهر و شمس آذر از لیست سپاهان کنار برود.

در مجموع کاوه در این تیم آمار 2 گل و یک پاس گل را بر جای گذاشته است. کاوه شرایط خوبی در ابتدای فصل نداشت اما در هفته‌های گذشته شاهد بهتر شدن شرایط این بازیکن بوده‌ایم. مهاجم اسبق استقلال در حال اوج‌گیری بود که این محرومیت، ترمز او را کشید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *