بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام جنجالی به ژوزه مورینیو

پائولو دی کانیو، مهاجم سابق یوونتوس : اخراج شدن مورینیو نمی‌تواند عادی باشد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ | ۸:۵۲
مورینیو ؛ پائولو دی کانیو، مهاجم سابق یوونتوس : اخراج شدن مورینیو نمی‌تواند عادی باشد

پائولو دی کانیو، مهاجم سابق یوونتوس، می‌گوید غیبت ژوزه مورینیو در سن سیرو به اتفاقی عجیب و غیرعادی تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مورینیو شب گذشته در جریان دیدار رم برابر آتالانتا که با تساوی 1-1 به پایان رسید با دریافت کارت قرمز از سوی داور از نیمکت تیمش اخراج شد.

این اخراج به این معناست که او یک بازی از همراهی تیمش محروم خواهد بود و به این ترتیب در بازی هفته آینده جالوروسی برابر میلان در هفته بیستم سری آ که قرار است در ورزشگاه سن سیرو و به میزبانی حریف برگزار شود حضور نخواهد داشت.

این مربی پرتغالی پیش از این هم در سه بازی از هشت دیداری که از زمان حضورش روی نیمکت رم در ورزشگاه سن سیرو برگزار شده به دلیل محرومیت غایب بوده است و این موضوع واکنش دی کانیو را به همراه داشت.

این مهاجم سابق لاتزیو و یوونتوس در این باره به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

«این اتفاق نمی‌تواند عادی باشد. مورینیو سه بازی از هشت بازی را قبلا از دست داده است. حتی یک بازی هم غیرعادی و بیش از حد است، اینطور نیست؟ این اتفاق طبیعی نیست. من نمی‌خواهم جنجال درست کنم اما مورینیو به این کار عادت کرده است.

او در نشست خبری هم حاضر نشد. این اتفاقی است که مدام در تیم‌های دیگر هم رخ می‌دهد. وقتی شرایط خوب نیست، آنها در نشست حاضر نمی‌شوند. من می‌خواهم با افرادی که مستقیما در بازی دخیل هستند درباره فوتبال صحبت کنم، بنابراین این وضعیت باید تغییر کند. کسی باید دخالت کند. باید قانونی برای صحبت اجباری با رسانه‌ها در نظر بگیرند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *