بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت ستاره گران قیمت به دورتموند

جیدون سانچو در آستانه حضور در دورتموند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ | ۸:۳۲
سانچو ؛ جیدون سانچو در آستانه حضور در دورتموند

جیدون سانچو به زودی قرار است به باشگاه سابق خودش دورتموند برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیدون سانچو به عنوان نوجوانی که به منچسترسیتی و پپ گواردیولا پشت کرد، در سال 2017 به سیگنال ایدوناپارک رسید تا تحت نظارت و فشارهای سکوهای وست فالن فوتبال بازی کند. او به قدری در دورتموند آرامش خاطر داشت که خیلی زود شماره هفت دورتموند را به تن کرد و هر زمان از تونل سیگنال ایدوناپارک گذر می‌کرد، صدای هواداران نه ملیت او بود نه نامش بلکه او را به عنوان پسر با اعتماد به نفس دورتموند می‎‌شناختند.
او پنج سال پیش در گفت‌وگو با اسکای اسپورت گفت:

گرفتن شماره 7 هرگز من را نگران نمی‌کند. من به اینجا آمدم و سعی بر اثبات خودم دارم. به همین دلیل است که من اینجا هستم.

دورتموند قرار است تایید کند که سانچو در روزهای آینده زمستان با قراردادی قرضی به مدت شش ماه، پس از دو سال و نیم از زمان انعقاد قراردادی به ارزش 73 میلیون پوند برای حضور در منچستریونایتد، دوباره به دورتموند ملحق شود.
اوله گونار سولسشر، سرمربی وقت یونایتد، شک نداشت که یونایتد روزی این مبلغ را از فروش سانچو جبران می‌کند و معتقد بود سانچو در تیم به قدری درخشان خواهد بود که هرگز به جدایی‌اش فکر نکنند. البته سولسشر مدت‌هاست که اخراج شده است و این نقل قولی خواهد بود که در جهان‌های موازی در حال اجراست.

شرایط سانچو در یونایتد درست پیش نمی‌رفت. لوئیس لنکستر که با سانچو در واتفورد کار کرده بود او را به به دلیل بلوغ و نبوغ در متن نمایشش، برنده آینده توپ طلا می‌دانست اما او در این مدت جایزه بهترین بازیکن زمین را هم نبرد!
امید این بود که حین و بعد از جام جهانی 2022 به سانچو اجازه دهند تا از فشار خارج شود و از نو شروع کند. دو گل در سه بازی اول او پس از بازگشت او حاکی از رسیدن به فرم مطلوبش بود و خوش‌بینی واقعی در مورد حضور سانچو در فصل 2022/23 وجود داشت اما بروز اختلافات در رابطه با اریک تن‌هاخ یک فاجعه را رقم زد. هیچ یک از این دو نفر از موضع خود کوتاه نیامدند و مصاحبه‌ها و رفتارهای مجازی این دو نفر باعث شد تا شهرتی که به سرعت برای سانچو به دست آمد، به سرعت از دست برود.
سانچو از بازگشت خوشحال خواهد شد و هواداران نیز مشتاقانه منتظر بازگشت او هستند. به نظر می‌رسد سانچو بعد از اینکه زمان را در جایی اشتباه تلف کرد، حالا دوباره به جایی سفر می‌کند که قرار است به عنوان هموطن هری کین در آلمان، از همین حالا به شرایط این کشور برای همراهی انگلیس در یورو 2024 عادت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *