بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به عملکرد ستاره سرخ ها

ادموند بزیک : عملکرد شهاب زاهدی با توجه به مدت زمانی حضورش در پرسپولیس خوب بوده است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۸
ادموند بزیک پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

ادموند بزیک پیشکسوت پرسپولیس گفت : عملکرد شهاب زاهدی با توجه به مدت زمانی حضورش در تیم، خوب بوده هر چند توقعات را تمام و کمال برآورده نکرده است اما به تیم کمک کرد او بازیکنی است که نقش بازیکن مکمل را بسیار خوب ایفا می‌کند و می‌تواند موثر باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادموند بزیک پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌حذفی، در واکنش به احتمال تغییرات در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

در ابتدا باید از یحیی گل‌محمدی تشکر کرد چرا که کارنامه موفقی را از خود بر جای گذاشت. اگر او بماند خوشحال می‌شویم به خصوص اینکه الان در میانه راه هستیم و امیدوارم تا پایان این فصل شرایط ماندن او در باشگاه مهیا شود اما اگر او نباشد، برانکو گزینه مناسبی است.

وی ادامه داد:

وقتی صحبت از تغییر مربی می‌شود اسامی به میان می‌آید که موجب رضایت‌مندی هواداران شود. متاسفانه عدم ثبات در مدیریت باعث این اتفاقات می‌شود و این رفت‌وآمدها در فوتبال ایران عادی شده است که اتفاق خوبی نیست. علت آن هم این است که نتیجه‌گرا شده‌ایم و در هفته سوم لیگ می‌بینیم مربی تغییر می‌کند. فوتبال ایران با حاشیه زنده است و رسانه‌ها و مردم این حاشیه را دوست دارند.

بازیکن پیشین پرسپولیس یادآور شد:

این تیم نیاز به یک مهاجم خوب دارد. عملکرد شهاب زاهدی با توجه به مدت زمانی حضورش در تیم، خوب بوده هر چند توقعات را تمام و کمال برآورده نکرده است اما به تیم کمک کرد. او بازیکنی است که نقش بازیکن مکمل را بسیار خوب ایفا می‌کند و می‌تواند موثر باشد اما نبیل باهویی آنقدر که باید و شاید نتوانست کارآیی لازم را داشته باشد و اگر پرسپولیس می‌خواهد در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی داشته باشد باید یک مهاجم مناسب به خدمت بگیرد.

بزیک درباره قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی نیز اضافه کرد:

جام حذفی نزدیک‌ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان است. تیم‌هایی که از لیگ‌های پائین‌تر می‌آیند به دنبال دیده‌شدن و شگفتی‌سازی هستند و می‌خواهند از این فرصت به بهترین شکل بهره ببرند. هیچ بازی آسان نیست و همین تیم‌ها می‌توانند نتایجی را رقم بزنند که شگفتی‌ جام لقب بگیرد.

ادموند بزیک با اشاره به قرعه تیم‌های کیا و ذوب‌آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی افزود:

تیم کیا تنها تیم خصوصی است که پله‌های رشد و پیشرفت را یکی یکی بالا آمده و این بازی برای دیده شدن بچه‌ها خیلی مهم است. اگر بازی به صورت مستقیم پخش شود خواهید دید چه بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند و بدون شک دیدار جذابی خواهد شد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص حضور تیم ملی در جام‌ملت‌های آسیا هم گفت:

یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ادوار جام‌ ملت‌ها را شاهد هستیم و علاوه بر این، در این رقابت‌ها تیم‌های خوبی مثل کره، ژاپن، عربستان و استرالیا حضور دارند و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *