بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان کار یحیی در پرسپولیس!

یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۸

رضا درویش اعلام کرد که قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی نهایی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چهار سال بعد از انتصاب به عنوان سرمربی پرسپولیس در روز 23 دی 1398 یحیی گل‌محمدی به پایان کارش در پرسپولیس رسید. او که جایگزین گابریل کالدرون شد و سه قهرمانی لیگ برتر و یک جام حذفی را با سرخپوشان به دست آورد و در فینال آسیا نیز تیمش را هدایت کرد، در حالی از جمع قرمزها جدا می‌شود که تیم را در جایگاه سوم جدول به سرمربی بعدی تحویل می‌دهد.

رضا درویش در گفتگویی که با خبرنگاران داشت، با اعلام جدایی گل‌محمدی اظهار داشت:

امروز تازه قطعی شد که امکان همکاری با ایشان نیست. یکی دو روز پیش هم 10 گزینه خارجی مطرح شد و در حال صحبت با آنها هستند که برنامه بگیرند.

او همچنین گفت:

که باشگاه پرسپولیس در حال تهیه تفاهمنامه برای قطع‌همکاری با یحیی گل‌محمدی است که البته شاید اگر یحیی استعفای کتبی خود را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد این پروسه سریعتر انجام می‌شد.

با این وجود اما پرسپولیس بعد از دوره باثبات و موفق گل‌محمدی بار دیگر نیمکت خود را به یک سرمربی خارجی خواهد سپرد تا بعد از جدایی کالدرون و برانکو دوباره یک سرمربی خارجی را روی نیمکت خود داشته باشد.

نکته جالب در مورد تغییر سرمربی پرسپولیس این است که سه مورد آخر برای تغییرات سرمربی همگی با استعفا انجام شدند و مدیران باشگاه پرسپولیس هیچکسی را اخراج نکرده‌اند تا حمید درخشان آخرین اخراجی نیمکت قرمزها لقب بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *