بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان نیمکت نشینی الهیار صیادمنش + عکس

حضور الهیار صیادمنش در ترکیب هال سیتی در دیدار برابر بیرمنگام جام حذفی انگلیس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۱
صیادمنش ؛ حضور صیادمنش در ترکیب هال سیتی در دیدار برابر بیرمنگام

مهاجم ایرانی هال سیتی پس از هشت ماه در ترکیب تیمش در یک مسابقه رسمی قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصدومیت‌های متوالی و قرار نگرفتن در پازل تاکتیکی سرمربی هال‌سیتی کاری کرد تا اللهیار صیادمنش از تاریخ 19 اردیبهشت و هفته پایانی فصل 23-2022 چمپیونشیپ انگلیس مقابل لوتون در ترکیب قرار بگیرد، اما این روند شب گذشته (شنبه) در دیدار برابر بیرمنگام به پایان رسید.

اللهیار صیادمنش که سال گذشته در 19 مسابقه چمپیونشیپ دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود، در فصل جاری فقط در چهار دیدار به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که دیشب برابر بیرمنگام در مرحله سوم جام حذفی به ترکیب اولیه رسید و در خط حمله به میدان رفت.

صیادمنش ؛ حضور صیادمنش در ترکیب هال سیتی در دیدار برابر بیرمنگام
ستاره پیشین استقلال که بخاطر اتفاقات عجیب در این فصل حضور در اردوی تیم ملی ایران و جام ملت‌های آسیا را هم از دست داد، در شرایطی که شاگردان امیر قلعه‌نویی در کیش به سر می‌برند، بالاخره به ترکیب هال سیتی رسید و برابر بیرمنگام 82 دقیقه بازی کرد که اگر خوش‌شانس بود، شوت‌های خطرناک او تبدیل به گل می‌شد.

اللهیار که آخرین بازی ملی خود را قبل از جام جهانی 2022 در دیدار تدارکاتی مقابل الجزایر انجام داد، امیدوار بود در این فصل به تیم ملی برسد و در جام ملت‌های آسیا شانس بازی پیدا کند که مصدومیت و فاصله گرفتن از ترکیب این شانس را به او نداد و حالا که لیست نهایی امیر قلعه‌نویی اعلام شده، به روزهای عادی بازگشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *