بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بحران در تیم ملی سوریه پیش از جام ملت های آسیا

محمد حلاق جدیدترین مصدوم تیم ملی سوریه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۹:۱۲
تیم ملی ؛ محمد حلاق جدیدترین مصدوم تیم ملی سوریه

تیم ملی سوریه در آستانه جام ملت‌های آسیا یک مصدوم دیگر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال سوریه باز با چالش مصدومیت مواجه شد و این بار، محمد حلاق، وینگر تیم الاحد لبنان با آسیب دیدگی جدی مواجه شد تا بنابر اعلام فدراسیون فوتبال سوریه، به طور قطعی جام ملت‌های آسیا که قرار است در قطر برگزار شود را از دست بدهد.

احمد کانجو، پزشک تیم ملی سوریه در این باره گفت:

حلاق در بازی دوستانه سوریه مقابل قرقیزستان در روز جمعه گذشته که در دبی انجام گرفت، مصدوم و مشخص شد که این بازیکن در یک ناحیه عضله ران دچار مصدومیت شدید شده که او را از میادین دور خواهد کرد و کشش درجه دو برای او اتفاق افتاده است.

او اضافه کرد: این بازیکن 25 ساله “نیاز به یک دوره درمان و توانبخشی به طول سه هفته دارد که به معنای غیبت او تا فینال جام ملت‌های آسیا است.

محمد حلاق نیز در این باره می‌گوید:

بازیکن حریف با زانو روی ران پای من مرتکب خطا شد و احساس درد شدیدی کردم و بلافاصله تعویض شدم. پس از انجام تصویربرداری پزشکی، مشخص شد که تا سه هفته نیاز به استراحت دارم. این قسمت من است و برای تیم ملی کشورم در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت دارم.

در حالی که تیم ملی سوریه اردوی خود را در دبی به پایان رسانده و صبح یکشنبه راهی دوحه پایتخت قطر می‌شود، کادرفنی این تیم هیچ اطلاعیه‌ای در خصوص جایگزینی غیبت الحلاق با بازیکن دیگری را نداده‌اند.

این سومین مصدومیت در تیم ملی سوریه پس از ماردیک مردکیان، مهاجم و محمد عثمان، هافبک تیم سوریه است که جای خود را به محمد انز و علا الدالی دادند.

تیم سوریه روز جمعه در دیداری دوستانه مقابل قرقیزستان به تساوی یک بر یک دست یافت و روز دوشنبه در دوحه با مالزی مسابقه می‌دهد تا آماده جام ملت‌های آسیا و رقابت با استرالیا، ازبکستان و هند در گروه دوم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *