بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچستریونایتد به دنبال خلاص شدن از دست این ستاره

منچستریونایتد در تلاش برای انتقال سانچو به دورتموند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷
سانچو ؛ منچستریونایتد در تلاش برای انتقال سانچو به دورتموند

به نظر می‌رسد دورتموند و منچستریونایتد برای انتقال بازیکنان اخراجی هنوز به توافق نرسیده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیدون سانچو پس از دعوا با اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد چهار ماه است که بیرون از تیم بوده و جایی در تمرینات اصلی تیمش نداشته است. سانچو به دلیل امتناع از عذرخواهی بابت صحبت هایش در شبکه‌های اجتماعی از تیم اصلی اخراج شد.

این بازیکن ۲۳ ساله حالا به نظر می‌رسد فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال کند. در این خصوص اخبار و گزارشات ضد و نقیضی منتشر شده است. در حالی که برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن و بورسیا دورتموند (تیم سابقش) برای انتقال قرضی ۶ ماهه به توافق رسیده‌اند اما برخی منابع نقل کرده‌اند که این انتقال به دلیل مسائل مالی به تعویق افتاده است.

رومانو کارشناس نقل و انتقالات مدعی شد که یکی از اختلافات اصلی دو طرف بر سر بند خرید است. یونایتد حاضر نیست بند خریدی را در قرارداد قرضی سانچو با دورتموند برای پایان فصل قرار دهد چون امیدوار است درخشش او در این باشگاه باعث شود که ارزشش بالاتر برود.

از طرفی اعلام شده شیاطین سرخ به دنبال جذب اسکار زامبرانو بازیکن جوان اکوادوری به عنوان جایگزین کاسمیرو برزیلی هستند. همچنین SunSport فاش کرد که یونایتد در حال پیگیری برای جذب میگل گوتیرز مدافع خیروناست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *