بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش مورینیو به کامبک رم و صعود به مرحله بعد

ژوزه مورینیو سرمربی رم : شایسته احترام هستیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۹:۴۷
رم ؛ ژوزه مورینیو سرمربی رم : شایسته احترام هستیم

ژوزه مورینیو اعتراف کرد که با ترکیبی که برای بازی مقابل کرمونزه در جام حذفی انتخاب کرده، ریسک بزرگی انجام داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رم با عوض کردن باخت ۱-۰ به برد ۲-۱ برابر کرمونزه به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا صعود کرد. ژوزه مورینیو پس از بازی نظراتش را در مورد تیمش ارائه داد.

کامبک و صعود به دور بعد؟

همه چیز را برای این بازی در نظر گرفته بودم. برای ترکیب اولیه ریسک کردم اما چاره‌ای نداشتم. بازیکنان زیادی نداریم که بخواهم ترکیب دلخواهم را بچینم. ما برای هر کاری که در این تیم با این وضعیت انجام می‌دهیم شایسته احترام هستیم. من شک دارم بسیاری از تیم‌ها بازی‌ای را بدون حتی یک مدافع میانی پیروز شده باشند.

سیستم رم؟

گزینه زیادی برای دفاع وسط نداشتیم. مجبور شدم دفاع را ول کنم و تمرکز را بر روی خط هافبک بگذارم. من نفرات بیشتری را برای پر کردن وسط زمین و تهدید محوطه جریمه حریف در خط هافبک قرار دادم. در ادامه هم دیبالا، آزمون و اسپیناتزولا را از روی نیمکت آوردم تا خط حمله تیم بهتر شود.

نظرتان درباره حریف؟

آنها فوق‌العاده بودند. هر چیزی را مقابل آنها امتحان کردیم و فقط برنامه‌های کمی جواب دادند. اگر حذف می‌شدیم بسیار ناامید می‌شدم زیرا همه چیز را مقابل تیم و مربی‌ای که به هیچ وجه به سری B تعلق ندارد امتحان کرده بودیم.

وضعیت تیم؟

اصلا خوب نیست. نمی‌دانم در ادامه چه می‌شود. ما ۲۰ بازی متوالی را بدون کریس اسمالینگ گذراندیم، این یک شرایط عجیب و دراماتیک برای ماست. نداشتن کومبولا و حالا از دست دادن اندیکا که خیلی سخت کار می‌کرد و خیلی پیشرفت کرده بود هم وضعیت را بدتر کرده‌ است.

برنامه‌تان برای بازی‌های آینده؟

من نمی‌دانم چگونه جلو خواهیم رفت، یک بازی بسیار مهم در روز یکشنبه وجود دارد، این چیزی است که فعلا بر روی آن تمرکز داریم. مدافع نداریم، اگر مجبور باشم لوکاکو را در دفاع وسط می‌گذارم و او هم قطعا این کار را انجام خواهد داد، چون او عاشق باشگاه است و ما با قلب‌مان و احترام به باشگاه و هواداران بازی می‌کنیم. ما در بازی‌های بعدی ابتدا آتالانتا و سپس لاتزیو را در کوپا ایتالیا داریم. آزمون هفته آینده می‌رود، مانچینی مصدوم است و بازیکنان دیگر نیز شرایط‌شان مشخص نیست. نمی‌دانم برای بازی با لاتزیو و سپس میلان در چه شرایطی خواهیم بود. تنها چیزی که می‌دانم این است که با تمام توان در این بازی‌ها حاضر می‌شویم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *