بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاپن طوفانی شروع کرد ؛ گلباران تایلند

ژاپن 5-0 تایلند دیدار دوستانه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۴
ژاپن 5-0 تایلند دیدار دوستانه

سامورایی آبی در اولین روز از سال نو میلادی موفق شد در دیداری دوستانه بر تایلند غلبه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ژاپن صبح امروز (دوشنبه – به وقت تهران) در دیداری دوستانه موفق شد تایلند را با نتیجه 5 بر صفر در ورزشگاه ملی ژاپن واقع در شهر توکیو از پیش‌رو بردارد. تاناکا در دقیقه 50، ناکامورا در دقیقه 72، دولا در دقیقه 75 (گل به خودی)، کاوامورا در دقیقه 82 و مینامینو در دقیقه 1+90 برای سامورایی آبی در این دیدار گلزنی کردند تا ژاپن سال 2024 را برد آغاز کرده باشد. 61 هزار و 916 نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در این بازی هواداران ژاپن بنرهایی در دست داشتند که روی آن نوشته بود “پرچم ژاپن را به عنوان قهرمان آسیا در بالاترین نقطه دنیا قرار دهید” که این بدان معناست که آنها پیامی برای رقبای‌شان در آسیا دارند و آن اینکه در جام ملت‌های آسیا 2023 تنها برای کسب قهرمانی به میدان خواهند رفت و بعد از آن به دنبال فتح جام جهانی خواهند بود. آنها همچنین بنری با عنوان «پادشاه آسیا» را در این بازی به نمایش درآوردند.

همچنین در جریان این بازی زلزله‌ای 7.4 ریشتری در شبه‌ جزیره نوتو که بخش‌هایی از شمال استان ایشاکاوا است، رخ داد که ورزشگاه ملی ژاپن هم لرزید و هواداران حاضر در ورزشگاه آن را حس کردند.

ژاپن که با چهار عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم در تاریخ جام ملت‌های آسیا است، در گروه D هجدهمین دوره این مسابقات با تیم‌های اندونزی، عراق و ویتنام همگروه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *