بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یورگن لوکادیا و پرسپولیس به کجا رسید ؟

باشگاه پرسپولیس - یورگن لوکادیا؛ این بار معامله را درست جوش بزنید!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۵

وضعیت یورگن لوکادیا و باشگاه پرسپولیس اگرچه هنوز مشخص نشده اما باید از همین الان برای قراردادی که شاید با این بازیکن تنظیم شود برنامه‌ای مفصل داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس برای بازگشت یورگن لوکادیا ، چراغ سبز نشان داد و مشخص شد استوری‌های عاشقانه این بازیکن برای پرسپولیسی‌ها بی حکمت نبود!

تیم‌های ایرانی هر بار سراغ گزینه‌های خارجی می‌روند، مخاطبان خود را تا مرز سکته پیش می‌برند! چرا که این خریدها، هر کدام خاطرات تلخی بر جا می‌گذارند. درباره لوکادیا هم خاطره‌ای که از او ثبت شد، رفتن ناگهانی این بازیکن از ایران به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش بود.

لوکادیا از پرسپولیس بنا به دلایل حرفه‌ای و رعایت نشدن اصول باشگاهداری رفت اما این مهاجم که در تیم یحیی گل محمدی خوش درخشیده بود، در خارج از ایران به موفقیت خاصی دست پیدا نکرد. حضورش در لیگ چین نیز برای لوکا اتفاق مهمی قلمداد نمی‌شود. در هر حال از آنجا که پرسپولیس به مهاجم نیاز دارد، بازگشت یورگن لوکادیا می‌تواند گره‌ای از مشکلات این تیم باز کند و شهاب زاهدی هم در نوک خط حمله تنها نماند اما به نظر می‌رسد این بار باید معامله‌ای دقیق و درست، میان پرسپولیس و لوکادیا جوش بخورد!

اولین موردی که به ذهن هر مدیری می‌رسد این است که در قرارداد منعقد شده با لوکادیا و مدیر برنامه‌هایش، باید با یک مبلغ منطقی در نظر گرفته شود؛ مهمتر از همه اینکه پرداخت این پول از توان باشگاه خارج نباشد. دوم بحث تعهد لوکادیا به باشگاه پرسپولیس است که از او توقع می‌رود متعهدانه‌تر از همیشه رفتار کند. ترک تیم به هر علت و بهانه‌ای نباید با برنامه ریزی قبلی اتفاق بیفتد. این حرکت هم در شان یک بازیکن حرفه‌ای نیست. البته بر بازیکنی مانند لوکادیا که بابت حضور در فوتبال ایران هدفی جز پول و درآمدزایی را تعقیب نمی‌کند، هیچ حرجی نیست. او حرفه‌ای است و توقع رفتار و پرداخت حرفه‌ای از باشگاه دارد.

اینجا باشگاه پرسپولیس باید ببیند با خودش چند چند است. لوکادیا بازیکنی است که باشکایت باشگاه به کمیته حل اختلاف فیفا، مبلغی در حدود  ۳۲۴ هزار دلار جریمه به خاطر نقض قرارداد محکوم شده است. باشگاه می‌تواند ضمن استفاده از این نقطه ضعف بزرگ، او را برای نیم فصل دوم با مبلغی کاملا معقول به ایران بیاورد و این بار دیگر به او که خوب بلد است چمدان‌هایش را شبانه ببندد و به فرودگاه برود، بهانه ندهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *