بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین علیرضا بیرانوند به فدراسیون فوتبال و تاج + سند

علیرضا بیرانوند در واکنش به بازگشت امتیازات با رای استیناف : از قبل هم به دنبال جریمه نقدی برای خزانه فدراسیون فوتبال بودند!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۷


علیرضا بیرانوند ، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به بازگشت امتیازات با رای استیناف گفت: از قبل هم دنبال جریمه نقدی برای خزانه فدراسیون بودند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی، اظهار داشت:

خداراشکر می‌کنیم در بازی که نتوانستیم نمایش خوب خودمان را ارائه بدهیم، برنده شدیم. بازی سنگینی بود. آخرین بازی نیم فصل اول در آزادی بود و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی درمورد اینکه گوش آریا برزگر را کشید و به نظر با او شوخی کرده، گفت:

آریا برزگر وقتی جوان و درپرسپولیس بود، گوشش را گرفتم و گفتم یک چیزی می‌شوی! امروز هم رفتم گفتم دیدی شدی؟! به هرحال بازیکن لیگ برتری است. او را دوست دارم. امیدوارم بدرخشد. لیاقت این را دارد که روز به روز بهتر شود.

دروازه‌بان پرسپولیس درمورد بازگشت امتیازات سپاهان، عنوان کرد:

من خیلی خوشحالم که 4 امتیاز سپاهان را برگرداندند. چون دوست نداشتم تیمی که بازیکنان بزرگی را برای قهرمانی جذب کرده، اگر آخر فصل اتفاقی برایشان افتاد بگویند اگر 4 امتیاز بود… اگر اگر دوست ندارم! فوتبال باید در زمین باشد.

وی افزود:

وقتی 4 امتیاز را بر می‌گردانند و 6 بازیکنی که در تمام بازی‌های این تیم حضور داشتند را محروم می‌کنند، چه قانونی است؟ واقعا سر در نمی‌آوریم. فقط می‌توانم بگویم اینجا ایران است.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که با رای استیناف امتیازات برگشت اما جرایم نقدی باقی ماند، گفت:

از قبل هم دنبال جریمه نقدی برای خزانه فدراسیون بودند! دنبال چنین اتفاقاتی هستند! بعضی وقت‌ها اتفاقاتی می‌افتد که خود فدراسیون کارهایی می‌کند که تیم‌ها و هواداران به جان هم بیفتند! این اتفاق خوبی نیست. شاید باور نکنید حدود 2 ماه پیش با دوستان در تماس و پیگیر ماجرا استقلال بودم. گفتند امتیاز سپاهان هم بر می‌گردد. گفتم حداقل از استقلال هم کم کنید که همه راضی شوند و بعد اگر برگشت همه خوشحال شوند! الان اتفاق که افتاده واقعا به ضرر پرسپولیس شد. ای کاش پرسپولیس هم سقف را رعایت نمی‌کرد.

*آقای قنبرزاده قُلدر می‌آمدی حرف می‌زدی، بعد الان می‌گویی قانون آزمایشی بوده

بیرانوند درخصوص اینکه عالیشاه اعلام کرد اگر پرسپولیس سقف را رعایت نمی‌کرد می‌توانست برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود، اظهار داشت:

صددرصد، عیثی آل کثیر که همه دوست داشتند اینجا باشد شاید به خاطر 5-4 میلیارد تومان جدا شد! اگر سقف را رعایت نمی‌کردیم صددرصد می‌ماند. همه هم دوست داشتند. درویش هم می‌توانست این کار را انجام بدهد. همه این‌ها اتفاقاتی بود که به قول یحیی گل محمدی کلاه گشادی بر سر ما گذاشتند.

وی افزود:

شنیدم که قنبرزاده گفته این قانون آزمایشی بوده، شاید کسی به او پیامک داده و گفته این را بگو! ولی آقای قنبرزاده از شما بعید است چنین حرفی بزنید! شما که به خاطر این سقف بودجه تمام روزها در فضای مجازی بودی! مصاحبه می‌کردی، قلدر می‌آمدی حرف می‌زدی، بعد الان می‌گویی آزمایشی بوده به کَتِ من نمی‌رود!


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *