بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس با خوش شانسی بازی را برد + سند

فرزاد زامهران کاپیتان تیم نساجی مازندران : در نیمه دوم برابر پرسپولیس شانس گلزنی داشتیم، کمی خوش شانس بودیم بازی مساوی می شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ | ۸:۵۰


کاپیتان تیم فوتبال نساجی مدعی است که به خاطر بدشانسی بازی را مقابل پرسپولیس واگذار کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرزاد زامهران بعد از شکست یک بر صفر نساجی مقابل پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت:

بازی خیلی خوبی بود. از قبل می‌دانستیم بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگرانش سخت است. تصمیم و خواسته کادر فنی این بود که نیمه اول بازی را بتوانیم کنترل کنیم. متأسفانه گل بدی خوردیم، ولی در نیمه دوم اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تغییر کادر فنی نساجی می‌تواند از شرایط بحرانی خارج شود، گفت:

یک مربی رزومه‌دار که قبلاً در اسپانیا کار کرده به نساجی آمده است. او بیشتر از دو جلسه نتوانست به ما کار کند، اما در همین دو جلسه سعی کرد چیزهایی را که لازم است به ما بگوید و ما هم تمام تلاش‌مان را کردیم که در زمین نکات مدنظر او را اجرا کنیم. خودش راضی بود و اگر اشتباه نمی‌کردیم و گل نمی‌خوردیم، حتی در نیمه دوم شانس گلزنی داشتیم.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی راجع‌به اینکه گفته می‌شود بعضی از بازیکنانی که به همراه رحمتی به این تیم شمالی منتقل شدند، تعمداً خودشان را به مصدومیت زدند، گفت:

اصلاً اینطوری نیست. بازیکنان ما بازیکنان خیلی خوبی هستند و قطعاً نان حلال سر سفره خانواده‌شان می‌برند. مُچ محمدرضا آزادی واقعاً ورم کرده است. دوستانم که بازی احسان حسینی را از طریق تلویزیون دیده و صحنه‌های آهسته آن را تماشا کرده بودند، حس کردند که رباط صلیبی این بازیکن پاره شده است. وحید محمدزاده نیز در بازی استقلال همسترینگ پاره کرد.

زامهران ادامه داد:

بچه‌های خیلی خوبی داریم و مطمئن باشید آقای رحمتی هم چنین چیزی را نمی‌خواهد و با آقای حدادیان رفیق هستند و دوست دارند تیمی که خودش بسته بهترین نتیجه را بگیرد. مطمئن باشید از این شرایط خارج می‌شویم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *