بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره پرسپولیس به ستاره جنجالی سرخ ها + عکس

امیرحسین اصلانیان : علی نعمتی باید با تفکر بیشتری بازی را دنبال کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۳
امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس گفت : علی نعمتی کمی با بدشانسی مواجه شد که ۲ هفته پنالتی داد باید او با تفکر بیشتری بازی را دنبال کند یک سری بازیکنان زیر فشار، بدشانسی می‌آورند و بازی از دست‌شان خارج می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت:

پرسپولیس دیدار سنگین و پرفشاری داشت و شمس‌آذر بالاتر از حد انتظار بازی کرد. تیم قزوین بسیار عالی پرس می‌کرد و این نشان می‌دهد که خیلی خوب بدنسازی کرده‌اند. اگر تجربه بازیکنان پرسپولیس نبود، بعد از اخراج علی نعمتی ممکن بود به مشکل بخورند. کمتر تیمی در لیگ برتر می‌تواند از لحاظ آمادگی و توان بدنی اینقدر خوب باشد که ۷۰ دقیقه پرسپولیس را در یک سوم دفاعی‌اش پرس کند.

وی در مورد بازگشت به موقع پرسپولیس به کورس بالانشینان جدول لیگ برتر، عنوان کرد:

پرسپولیس قبل از بازی با شمس‌آذر زیر فشار عجیب و غریبی قرار داشت و این دیدار برایش همانند مرگ و زندگی بود. کسب ۳ امتیاز به موقع اتفاق افتاد، از سوی دیگر استقلال و سپاهان این هفته امتیاز از دست دادند و برای پرسپولیس بازی کردند. این ۳ امتیاز باعث شد تا حدود زیادی پرسپولیس به کورس رقابت بازگردد. همچنین فشار روانی که به ویژه روی کادرفنی وجود داشت با پیروزی مقابل شمس‌آذر، از بین رفت و خنثی شد تا با آرامش به سراغ دیدار با نساجی و مس رفسنجان، دو بازی آخر نیم فصل اول لیگ برتر بروند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود، ادامه داد:

تیم‌هایی که می‌خواهند برای قهرمانی بجنگند، دیگر نباید بازی داخل و خارج از خانه برای آنها معنی داشته باشد. اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید در تمام بازی‌ها، حداکثر امتیازات را جمع کند. یک فصل، برانکو در بازی‌های رفت اینقدر خوب امتیاز جمع کرد که باوجود اینکه در دور برگشت امتیازات زیادی از دست داد، اما در نهایت قهرمان شد. اگر نتیجه بازی با شمس‌آذر باخت یا مساوی می‌شد، شرایط برای پرسپولیس خیلی سخت‌تر می‌شد. در نیم فصل دوم اگر یک سری از بازیکنان اشتباهات فردی را کمتر کنند، پرسپولیس باز هم شانس قهرمانی دارد.

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد ضعیف علی نعمتی در هفته‌های اخیر گفت:

علی نعمتی کمی با بدشانسی مواجه شد که ۲ هفته پنالتی داد. باید او با تفکر بیشتری بازی را دنبال کند. یک سری بازیکنان زیر فشار، بدشانسی می‌آورند و بازی از دست‌شان خارج می‌شود. یک نمونه از بازیکنانی که در پرسپولیس خوب نبود، اما زمانی که به تیم دیگری رفت و عملکرد خوبی داشت، رضا اسدی بود. او با کلی سر و صدا به پرسپولیس آمد، اما هواداران حمایتش نکردند و روحیه‌اش را از دست داد. به تراکتور و سپس سپاهان رفت و در آنجا به یک ستاره و ملی‌پوش تبدیل شد. تماشاگران باید تمامی بازیکنان را حمایت روحی و روانی کنند، چون اکنون بازیکنی نداریم که جایگزین شود. اگر هواداران بخواهند که تیم‌شان در کورس قهرمانی باشد، باید از بازیکنان حمایت کنند و یا بازیکن جذب شود. با قوانینی که وضع شده، دست و پای همه تیم‌ها را بسته‌اند و دیگر نمی‌شود بازیکن باکیفیت خرید. باید بازیکنی به پرسپولیس بیاید که ستاره باشد تا بقیه کنار او روحیه بگیرند.

اصلانیان درباره نقطه ضعف مهاجم خارجی پرسپولیس خاطرنشان کرد:

نبیل باهویی یک ذره کُند است، اگر آمادگی بدنی و چابکی داشته باشد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. باید مربی بدنساز در فرصت مناسبی روی چابکی مهاجمان تیم کار کند، چون این موضوع نقطه عطفی است که اگر لحظاتی زودتر از بازیکنان حریف به توپ برسند می‌توانند کار را تمام کنند و گل بزنند.

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *