بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از اولین خرید زمستانی نساجی + عکس

سعید آقایی با قررادرادی به مدت یک سال و نیم به نساجی ملحق شد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۵
آقایی ؛ سعید آقایی با قررادرادی به مدت یک سال و نیم به نساجی ملحق شد

مدافع سابق تراکتور و پرسپولیس با قراردادی به مدت یک سال و نیم به عضویت نساجی درآمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آقایی که به‌خاطر فسخ قرارداد یک‌طرفه از سوی باشگاه تراکتور بازیکن آزاد محسوب می‌شد، حالا با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به نساجی مازندران پیوست.

این مدافع چپ که پس از دوران حضور دو ساله در پرسپولیس، فصل گذشته در فولاد خوزستان عضویت داشت و در ۲۶ مسابقه لیگ برتر به میدان رفت، در تابستان ۱۴۰۲ به عضویت تراکتور درآمد ولی به‌خاطر فسخ قراردادش در روز پایانی نقل و انتقالات، بازیکن آزاد شد که حالا هم بدون دردسر با نساجی قرارداد بست.

سعید آقایی در شروع فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر دو بازی برای تراکتور انجام داد ولی در نهایت مسیرش از این تیم جدا شد و پس از چند ماه سپری کردم به‌عنوان بازیکن آزادی، قراردادی یک‌و‌نیم ساله با نساجی مازندران امضاء کرد.

آقایی ؛ سعید آقایی با قررادرادی به مدت یک سال و نیم به نساجی ملحق شد این مدافع چپ که تجربه بازی برای سپاهان را هم دارد، گفته می‌شد شاید با این تیم قرارداد ببندد ولی به شمال رفت و رسما به‌عنوان اولین خرید مهم فوتبال ایران در زمستان معرفی شد.

سعید آقایی اولین خرید لوکاس آلکاراز، سرمربی اسپانیایی برای نساجی مازندران محسوب می‌شود و آنها به دنبال تقویت تیم‌شان در نقل و انتقالات زمستانی هستند تا از رده پانزدهم جدول لیگ برتر بالا بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *