بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسرت و افسوس ستاره سپاهان از شکست غیرمنتظره + عکس

حسرت و افسوس امید نورافکن روی نیمکت سپاهان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۶
نورافکن ؛ حسرت و افسوس امید نورافکن روی نیمکت سپاهان

امید نورافکن روز گذشته پس از ماه‌ها بار دیگر التهاب یک مسابقه فوتبال را از کنار خط تماشا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصدومیت شدید امید نورافکن خبر بسیار تلخی برای هواداران سپاهان و ژوزه مورایس پیش از شروع رقابت‌ها بود. اما سرمربی پرتغالی سپاهان که نشان داده توانست با خریدهایی که انجام داد و استفاده فرصت دادن به بازیکنان جوان آکادمی باشگاه نظیر حسین‌نژاد و آریا یوسفی خلا این بازیکن ملی پوش را پر کند.

با این حال و اگرچه سپاهان در لیگ با وجود شکست مقابل آلومینیوم همچنان شرایط خوبی دارد و در رتبه دوم جدول رده‌بندی ایستاده و در لیگ قهرمانان آسیا هم تنها نماینده ایران در مرحله گروهی به شمار می‎‌رود، اما بی‌شک حضور نورافکن در این مسابقه می‌توانست در روز غیبت میلاد زکی‌پور و محمد قربانی برای مورایس بسیار کارآمد باشد، اما این بازیکن چند پسته که فصل گذشته برای سپاهان در پست‌های مختلف نظیر دفاع چپ، هافبک دفاعی، هافبک هجومی و وینگر چپ بازی کرد، همچنان شرایط حضور در مسابقات را ندارد.

همانطور که در تصاویر ثبت شده توسط یاسر جمالی، عکاس باشگاه سپاهان می‌بینید امید نورافکن با حسرت و افسوس بسیار زیاد و در حالی که کمکی از دستش برنمی‌آید، از روی نیمکت در سکوت کرکننده ورزشگاه نقش جهان نظاره‌گر شکست تلخ و غیرمنتظره تیمش شد.

نورافکن ؛ حسرت و افسوس امید نورافکن روی نیمکت سپاهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *