بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تشکر ویژه ستاره بایرن مونیخ از کارکنان یک هتل + عکس

تشکر هری کین از کارکنان هتلی که چهار ماه در آن اقامت داشت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۷
کین ؛ تشکر هری کین از کارکنان هتلی که چهار ماه در آن اقامت داشت

هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ، با انتشار پستی به‌صورت ویژه از هتلی که در طول چهار ماه اخیر در آن اقامت داشت تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته تصمیم گرفت پس از سال‌ها بالاخره تاتنهام را ترک کند و راهی آلمان شد تا با پیراهن بایرن مونیخ به میدان برود.

او بلافاصله پس از پیوستن به این تیم نشان داد که چرا مدیران این باشگاه تا این حد در جذب او اصرار داشتند و حاضر شدند مبلغ 100 میلیون یورو برای انتقالش به مونیخ به تاتنهام پرداخت کنند و به ستاره اصلی این تیم تبدیل شد.

این بازیکن حالا ناجی تیمش در بسیاری از دیدارهای بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده و آماری خارق‌العاده را در عرصه گلزنی با پیراهن بایرن به ثبت رسانده است.

اما مشکل بزرگی که کین با آن مواجه بود پیدا کردن عمارتی بود که بتواند به همراه تمامی اعضای خانواده نسبتا پر جمعیتش در آن زندگی کند و تا چند روز قبل موفق به انجام آن نشده بود و به همین دلیل دور از همسر و فرزندانش که در انگلیس حضور داشتند، در هتلی زندگی می‌کرد.

کین ؛ تشکر هری کین از کارکنان هتلی که چهار ماه در آن اقامت داشت

اما بالاخره این جست‌وجو به پایان رسید و خانواده کین هم راهی مونیخ شدند تا همه در کنار هم باشند و این بازیکن به همین مناسبت پستی را برای تشکر منتشر کرد و در آن نوشت:

«تشکر بسیار از اعضای هتل که کاری کردند تا من از زمان حضورم در مونیخ حس کنم در خانه هستم. یکی از دلایلی که توانستم خیلی راحت با شرایط سازگار شوم، شما بودید. مولر نگران بود که اتاقم خیلی کوچک باشد، بنابراین زمان جدایی و رفتن به خانه خودم در کنار خانواده فرا رسیده است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *