بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژانویه تنها فرصت پاری سن ژرمن برای درآمد زایی از امباپه

پنجره زمستانی آخرین فرصت پاری سن ژرمن برای دریافت پول از فروش کیلیان امباپه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۳
امباپه ؛ پنجره زمستانی آخرین فرصت پاری سن ژرمن برای فروش کیلیان امباپه

پنجره زمستانی آخرین فرصت پاری سن ژرمن برای دریافت پول از فروش کیلیان امباپه است اما جدایی او غیرممکن به نظر می‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او هنوز هم هیچ توافقی برای امضای قرارداد جدید انجام نداده است.

این ستاره فرانسوی در تابستان سال گذشته حاضر به فعال کردن بند تمدید یک ساله قراردادش نشد که خشم مدیران این باشگاه را به همراه داشت و او حتی از تیم هم کنار گذاشته شد اما در نهایت بار دیگر به ترکیب پی اس جی برگشت.

مدیران این باشگاه در تمام طول چند ماه گذشته در حال مذاکره با این بازیکن و مادرش که نقش مدیر برنامه‌اش را ایفا می‌کند بودند اما هنوز هیچ توافق برای قرارداد جدید حاصل نشده و این موضوع نگرانی شدید پی اس جی را به همراه دارد.

روزنامه دیلی میل انگلیس خبر داده که پنجره نقل و انتقالات زمستانی که از ابتدای ژانویه سال آینده میلادی باز خواهد شد آخرین فرصت پاری سن ژرمن برای دریافت سود حاصل از فروش امباپه است اما او هیچ تصمیمی برای ترک این تیم ندارد.

گفته می‌شود که رئال مادرید به او هشدار داده که در صورتی‌که در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی این باشگاه نشود، دیگر هرگز فرصتی برای پوشیدن پیراهن این تیم نخواهد داشت و رسانه‌های فرانسوی معتقد هستند که امباپه قصد دارد در پایان فصل به‌صورت رایگان راهی این باشگاه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *