بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجم پرسپولیس به دنبال فرار از خط خوردن

نبیل باهویی به دنبال عملکرد خوب برابر شمس آذر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۸
باهویی ؛ نبیل باهویی به دنبال عملکرد خوب برابر شمس آذر

مهاجم سوئدی پرسپوليس که هفته گذشته اولین گلش را در این تیم به ثمر رساند، برابر شمس آذر فرصت بیشتری خواهد یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نبیل باهویی که مهاجم پرماجرایی در لیست پرسپوليس محسوب می‌شود در دیدار برابر شمس آذر بار دیگر فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده، جایی که به نظر می‌رسد اینبار با تمایل قلبی کامل کادرفنی این فرصت را یافته باشد نه برای اینکه مشخص شود انتخاب مدیریت کارایی مدنظر را ندارد!

باهویی که در روز پایانی نقل و انتقالات و در شرایطی که موردتایید یحیی گل‌محمدی نیز قرار نگرفته بود و با تصمیم شخصی رضا درویش به عضویت پرسپوليس در آمده بود، با موضع خاصی در این تیم کار رقابتی را دنبال می‌کرد. نیمکت‌نشینی‌ها و فرصت‌هایی که البته به نتیجه مطلوب نزدیک نمی‌شود در کنار ناکارآمدی او باعث شده بود تا هواداران و اهالی فوتبال نیز به این انتقال خرده بگیرند.

با این حال باهویی در دو دیدار مقابل هوادار تهران و استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشته که اکنون باعث شده تا یحیی گل‌محمدی در دیدار امروز مقابل شمس آذر نیز به وی فرصت بیشتری بدهد.

باهویی که برابر هوادار تهران بدشانس بود و موقعیت‌هایش از کف رفت، برابر استقلال خوزستان توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و اکنون در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا نیم فصل، امیدوار است با نمایش بهتر آماری، حضور خود در این تیم را تضمین کند و از قلم قرمز یحیی گل‌محمدی برای پایان همکاری و فرصتی که نصیبش شده، فرار کند.

باید دید اتفاق مدنظر برای مهاجم سوئدی در جدال با شمس آذر رقم خواهد خورد یا یک گام دیگر به قطع همکاری زودهنگام با این تیم نزدیک می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *