بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری یحیی گل محمدی از دلایل مشکلات پرسپولیس + سند

یحیی گل محمدی در مصاحبه با برنامه شب های فوتبالی 26 اردیبهشت 1401 : ما از جایی شروع شد که بوژیدار رادوشویچ رفت ؛ رفتن بوژیدار رادوشویچ ضربه بزرگی به ما زد و کسی هم دلیل رفتنش را توضیح نداد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۷


یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با برنامه شب های فوتبالی 26 اردیبهشت 1401 گفت: ما از جایی شروع شد که بوژیدار رادوشویچ رفت. رفتن بوژیدار رادوشویچ ضربه بزرگی به ما زد و کسی هم دلیل رفتنش را توضیح نداد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با برنامه شب های فوتبالی 26 اردیبهشت 1401 گفت:

ما مشکلاتی در بحث دروازه‌بان داشتیم. مشکلات ما از جایی شروع شد که بوژیدار رادوشویچ رفت. دلیل رفتنش را هم کسی توضیح نداد و نگفت یک دروازه‌بان که می‌توانست خیلی مشکلات دروازه بانی ما را حل کند، چرا جدا شد؟ ما با حضور او خیالمان راحت شد. با رفتن او خیلی مشکلات ما شروع شد و خیلی اتفاقاتی که افتاد حاصل رفتن اوست.

یحیی گل محمدی افزود:

حس رقابت از بین رفت و بازیکن در درون دروازه احساس تنهایی می‌کند و این چیزهایی است که ممکن است در دروازه ما به وجود آمده باشد. در آن مقطع نمی‌توانستیم دنبال یک دروازه‌بان تاپ برویم و در آن مقطع رفتیم دنبال دروازه‌بانی که بتواند کمکمان کند و احمد گوهری توانست فسخ کند و ما رفتیم با او قرارداد ببندیم و چقدر خوشحال شدیم و هستیم که توانستیم دروازه‌بان دوم جذب کنیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *