بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص اسطوره استقلال برای جواد نکونام + عکس

داوود سیدصالحی : جواد نکونام و کادر فنی‌ اش به خوبی تیم استقلال را جمع کردند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۳
داوود سیدصالحی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

داوود سیدصالحی پیشکسوت استقلال گفت : جواد نکونام و کادر فنی‌اش به خوبی تیم را جمع کردند، فعل خواستن را صرف و به خودباوری رسیدند که خودمان هستیم و کسی دیگر به کمک تیم‌مان نخواهد آمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داوود سیدصالحی پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا کسی فکر می‌کرد تیم فوتبال استقلال تا هفته‌های انتهایی نیم فصل اول در صدر جدول باشد، اظهار داشت:

وضعیتی که ابتدای فصل برای استقلال پیش آمد شرایط بسیار سختی بود. در فصل نقل و انتقالات به جای اینکه بازیکن جذب کند، بهترین نفراتش را هم از دست داد و به غیر از مهرداد محمدی بازیکن دیگری را نتوانست بگیرد و نفراتی نظیر عارف غلامی، سیلوا، محمد محبی و مهدی قایدی را از دست داد.

وی اضافه کرد:

همچنین نکونام به دلیل وجود مشکلات مالی، بازیکنانی که نمی‌خواست را مجبور شد حفظ کند. ضمناً ابتدای هر فصل شروع کننده تمرینات بدنسازی و اردو‌ها پیش فصل برای همه تیم‌ها مهم است، اما تیم فوتبال استقلال در استارت تمریناتش بدنساز نداشت. اما با این حال، هم اکنون در صدر جدول قرار دارد.

کارشناس فوتبال در ادامه تصریح کرد:

شاگردان نکونام تا هفته سیزدهم کمترین گل خورده را بین ۱۶ تیم دارند، تنها یک باخت داشته و بهترین عملکرد را در هر بازی از خودش ارائه می‌کند و همه را به قهرمانی امیدوار کرده است.

پیشکسوت فوتبال افزود:

هواداران استقلال اصلاً فکر نمی‌کردند باشگاه با این همه مشکلات، چالش‌های مختلف، نداشتن بازیکن چنین موفقیتی را به دست بیاورد. به نظرم چیزی که باعث صدرنشینی استقلال شده؛ متحد بودن همه اعضای تیم است. جواد نکونام و کادر فنی‌اش به خوبی تیم را جمع کردند، فعل خواستن را صرف و به خودباوری رسیدند که خودمان هستیم و کسی دیگر به کمک تیم‌مان نخواهد آمد.

سیدصالحی یادآور شد:

حتی زمانی که بازیکنان تعویضی استقلال وارد زمین می‌شوند، با انگیزه بالا همانند اینکه در ترکیب اصلی هستند به بازی می‌آیند و در روند تاکتیکی تیم تأثیر مثبت دارند. تمامی بازیکنان می‌دانند با همدلی و رفاقت نتیجه خواهند گرفت و باید با تمام وجود پشت هم باشند تا بازی را ببرند.

وی در پایان در مورد عملکرد عالی سپاهان در این فصل فوتبال ایران خاطرنشان کرد:

سپاهان کامل‌ترین تیم لیگ برتر است و با اینکه ۴ امتیاز از این تیم کسر شد، اما توانست از این مشکل هم سربلند بیرون بیاید. برخلاف چند فصل گذشته که تا روز آخر در صدر جدول بودند و با یک اشتباه قهرمانی را از دست دادند، امسال درس عبرت گرفته‌اند و تیمی بسیار آماده و قوی را ساخته‌اند. از کارخانه تا ارکان باشگاه سپاهان یک سیستم و ساختار هدفمند دارند. این باشگاه با بررسی نقاط ضعف و قوت سال گذشته در فصل نقل و انتقالات خوب یارگیری کرد، در ادامه نیز برنامه‌ریزی درستی داشتند و هم اکنون به یک مدعی جدی قهرمانی تبدیل شده‌اند. همچنین بازیکنان آکادمی‌شان تجربه‌دار شدند و عصای دست مورایس در این فصل هستند.

داوود سیدصالحی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *