بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره منچسترسیتی ارزشمندترین بازیکن اسپانیایی

رودری ارزشمندترین بازیکن اسپانیایی حال حاضر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ | ۹:۰۱
رودری ارزشمندترین بازیکن اسپانیایی حال حاضر

رودری با سبقت از پدری تبدیل به ارزشمندترین بازیکن اسپانیایی تاریخ فوتبال شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رودری در منچستر سیتی رشد زیادی کرده است. پس از حضور در اتلتیکو مادرید و ویارئال و رفتن به سیتی، او فرناندینیو، اسطوره باشگاه را از ترکیب دور کرد و جای او را در ۱۱ نفر اصلی پپ گواردیولا گرفت. با همین اتفاق می‌شد پیش‌بینی کرد قرار است یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان منچستر سیتی را در فصول آینده مشاهده کنیم.

او خیلی زود تبدیل به مهره‌ای غیرقابل جایگزین برای گواردیولا شد. رودری خط هافبک سیتیزن‌ها را به سطح دیگری برد. او از نظر ثبات به یکی از بهترین هافبک‌های جهان تبدیل شده است. در ماه می سال ۲۰۲۳ او موفق شد یکی از مهم‌ترین گل‌های تاریخ باشگاه منچستر سیتی را در فینال استانبول به ثمر برساند و با تیمش برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

در این فصل رودری اولین بازی‌اش را به عنوان کاپیتان منچستر سیتی انجام داد. او یک مهره کلیدی برای پپ است. او سال گذشته نقش بزرگی در سه‌گانه تاریخی باشگاه داشت و در هر سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا تاثیر چشم‌گیری داشت.

او در این فصل در ۴ بازی سیتی غیبت داشته و این تیم هر ۴ بازی را باخته است. بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، در رای‌‌گیری مراسم توپ طلای اکتبر گذشته در رتبه پنجم قرار گرفت که نشان می‌دهد بسیاری اهمیت بالای او را می‌دانند. اهمیت او برای بخش اقتصادی باشگاه نیز غیرقابل انکار است و اسپانیایی‌های زیادی به دلیل حضور او در سیتی به سمت باشگاه آمده‌اند.

امروز او در صدر لیست ارزشمندترین بازیکنان اسپانیایی از نظر ترنسفرمارکت قرار گرفت. هر تیمی بخواهد او را از منچستر سیتی جذب کند باید ۱۱۰ میلیون یورو به این تیم بپردازد. ۴۰ میلیون بیشتر از مبلغی که منچستر سیتی برای جذب او از اتلتیکو مادرید پرداخت کرد. او پدری ۱۰۰ میلیونی را از رده اول کنار زد و در صدر لیست ایستاد. ایسکو، نیگز، آسنسیو و گاوی با حدود ۹۰ میلیون در رده‌های بعدی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *