بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکن بارسلونا باید عمل جراحی انجام دهد

مارکوس آلونسو مدافع بارسلونا نیازمند به عمل جراحی از ناحیه کمر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۵۴
آلونسو ؛ مارکوس آلونسو مدافع بارسلونا نیازمند به عمل جراحی از ناحیه کمر

مارکوس آلونسو، ستاره بارسلونا، باید از ناحیه کمر جراحی شود که باعث می‌شود نزدیک به دو ماه دور از میادین باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلونسو مدافع مدتی طولانی است که از مشکلی در ناحیه کمر رنج می‌برد که باعث شده در بازی‌های اخیر تیمش در ترکیب قرار نگیرد. نگرانی‌ها هم برای بازیکن و هم برای باشگاه افزایش یافته بود زیرا این ناراحتی‌ها با گذشت زمان نه تنها بهبود نیافت بلکه بدتر هم شد.

این مدافع درمان محافظه کارانه‌ای شامل فیزیوتراپی و حرکات اصلاحی را دنبال می‌کرد اما از آنجایی که این برنامه‌ها برایش جواب نداد، احتمال لزوم انجام عمل جراحی افزایش یافته است. در واقع، این بازیکن موافقت خود را با این عمل اعلام کرده اگرچه چند روز دیگر برای تصمیم گیری نهایی زمان باقی مانده است. او طبق گفته خبرگزاری مارکا باید تحت عمل آرتروسکوپی قرار بگیرد.

اگرچه هنوز خیلی زود است که زمان دور بودن او را از میادین تخمین بزنیم، اما برای این نوع مصدومیت‌ها زمان نقاهت می‌تواند یک ماه و نیم یا حداکثر دو ماه باشد. این بازیکن از تعطیلات کریسمس برای انجام این جراحی و استراحت بعد از آن استفاده می‌کند و بنابراین تا حد امکان کمترین تعداد بازی را از دست می‌دهد. تصمیم نهایی تا 48 ساعت آینده با مشورت باشگاه گرفته خواهد شد.

این بازیکن قبل از این مصدومیت هم فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت. بالده در جناح چپ در ترکیب فیکس ژاوی هرناندز قرار گرفته است و زمانی که او در دسترس نبود، ژاوی ترجیح داد از ژوائو کانسلو استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *