بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با تایید آنچلوتی ؛ رئال مادرید بازیکن می خرد

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید : قطعا اگر بازیکنی خوب در دسترس باشد، او را جذب می‌کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۰
رئال مادرید ؛ کارلو آنچلوتی : قطعا اگر بازیکنی خوب در دسترس باشد، او را جذب می‌کنیم

کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که رئال مادرید گزینه جذب یک مدافع میانی را در زمستان بررسی خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید فردا شب در زمین آلاوس آخرین بازی خود در سال 2023 را پیش رو دارد و در صورت پیروزی ممکن است امسال را صدرنشین به پایان برساند. رئال فعلا با دو امتیاز کمتر از خیرونا در رده دوم قرار دارد و باید دید امشب خیرونا برابر بتیس چه خواهد کرد. اگر این تیم امتیاز از دست بدهد و رئال برنده شود، کهکشانی‌ها به صدر خواهند رسید.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی و در مورد آلاوس گفت:

«من امیدوارم که به همین روند خوب در آخرین بازی سال نیز ادامه دهیم و سه امتیاز را بگیریم. می‌خواهیم سال 2023 را با برد و نتیجه‌ای خوب به پایان برسانیم.»

جذب یک مدافع میانی جدید:

«ما با باشگاه صحبت کرده‌ایم و این احتمال را در چند روز آینده ارزیابی خواهیم کرد. ما وقت داریم که این کار را انجام دهیم زیرا بازار زمستانی در 31 ژانویه به پایان می‌رسد و ما به دنبال بهترین راه حل ممکن خواهیم بود. در حال حاضر، ما عجله نداریم. قطعا اگر بازیکنی خوب در دسترس باشد، او را جذب می‌کنیم. اینجا ولی نمی‌خواهم از مدافعی خاص حرف بزنم.»

سیستم چرخشی درون دروازه:

«من برای دروازه چنین ایده‌ای در سر ندارم. هر دو گلر ما خوب کار می‌کنند. لونین پیشرفت زیادی کرده است و کپا نیز دیگر مصدوم نیست. دوست دارم به هر دو گلر ما جایزه بدهم و فردا کپا بازی خواهد کرد. در زمستان نیز یکی را به عنوان گلر اصلی انتخاب می‌کنم.»

سوپرلیگ:

«همه ما منتظر رای نهایی دادگاه هستیم که می‌تواند برای آینده فوتبال بسیار مهم باشد.»

بلینگام و مشکل با داوران:

«ژست او در بازی برابر ویرئال به نظر من جدی یا بی‌احترامی به داور نبود. داور باید از چنین مواردی جلوگیری کند، اما خب، داوران نیز ممکن است عصبانی شوند. در هر صورت برای من حرکت جود جدی به نظر نمی‌رسد.»

مصدومیت‌ها:

«این فصل بسیار پیچیده‌تر از هر فصل دیگری است و خوشبختانه من باید از بازیکنانی که در چنین شرایطی توانسته‌اند جای خالی غایبان را به خوبی پر کنند، تشکر کنم. من هرگز در دوران مربیگری‌ام این همه مصدوم رباط صلیبی در تیم نداشته‌ام. این مصدومیت غیر قابل پیش‌بینی است و ما بدشانس بوده‌ایم.»

شوامنی در دفاع:

«او دوست ندارد که در مرکز دفاع بازی کند همانطور که کاماوینگا نیز دوست ندارد مدافع چپ باشد. با این حال شوامنی متقاعد شده است که اگر شرایط اضطراری وجود داشته باشد، او در قلب دفاع بازی خواهد کرد.»

آینده:

«آینده برای من بازی فردا و سپس تعطیلات زمستانی است. قرارداد من در تاریخ 30 ژوئن به پایان می‌رسد و اگر خبر تازه‌ای وجود داشته باشد، اعلام خواهم کرد.»

پخش گفت‌وگوی داور با داوران VAR :

«این جزئیات کوچک می‌تواند جالب باشد ولی چیز خیلی مهمی هم نیست. من اهمیتی نمی‌دهم که داوران در طول بازی چه صحبت‌هایی می‌کنند. من برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و اینکه تا حد ممکن کمتر از سال 2023 اشتباه کنند.»

جدال با لایپزیش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان:

«لایپزیش تیمی است که به خوبی رقابت می‌کند، می‌جنگد و بازیکنانی با کیفیت دارد. این یک بازی است که ما باید سخت در آن بجنگیم تا برنده شویم زیرا حریف بسیار خوب است. اخیرا آنها برابر سیتی با دو گل پیش افتاده بودند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *