بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره رئال مادرید مزد بازی درخشانش را گرفت

احتمال بالای دعوت براهیم دیاز به تیم ملی اسپانیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۶
دیاز ؛ احتمال بالای دعوت براهیم دیاز به تیم ملی اسپانیا

براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید، در آستانه دعوت به تیم ملی اسپانیا قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیاز فصل گذشته با قراردادی قرضی در میلان حضور داشت و موفق شد نمایشی درخشان را در این تیم ارائه کند و همین باعث شد که مدیران رئال مادرید خواهان بازگشت او باشند.

جدایی چند بازیکن از ترکیب اصلی این تیم مانند مارکو آسنسیو و کریم بنزما و همچنین مصدومیت‌ ستاره‌های این فصل رئال به او این فرصت را داد که توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم نشان دهد و کارلو آنچلوتی را به استفاده از خودش مجاب کند.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که فدراسیون فوتبال این کشور به صورت جدی شرایط این ستاره جوان را زیر نظر دارد و درخشش او در زمین تحسین آنها را به همراه داشته است.

در این خبر تاکید شده که اگر دیاز بتواند این سطح از بازی و درخششی که در زمین دارد را به همین شکل حفظ کند، به احتمال زیاد در وقفه دیدارهای ملی بعدی از سوی لوئیس دلافوئنته به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت خواهد شد و شانس حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 را خواهد داشت.

تیم ملی اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات یورو 2024 است و حضور دیاز در این رقابت‌ها اهمیت زیادی برای این بازیکن خواهد داشت تا بتواند به تیم ملی کشورش برای رسیدن به این افتخار کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *