بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جواد نکونام و کپی برداری از مشی کی‌روش در داربی ۱۰۲

شلوغ بازی نکونام پس از گل تساوی استقلال برابر پرسپولیس تقلیدی از استادش کی روش در دوران حضورش در تیم ملی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۳
نکونام ؛ شلوغ بازی نکونام پس از گل تساوی استقلال برابر پرسپولیس تقلیدی از کی روش

جواد نکونام در دربی برابر پرسپولیس شادی گل جنجالی و به دور از حرفه ای گری را انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نخستین روزی که جواد نکونام به عنوان دستیار، کنار دست کی‌روش بر روی نیمکت هدایت تیم ملی نشست و مربی‌گری را شروع کرد، خواست همانند استاد همه فنون «شلوغ بازی» را کنار زمین فوری فرا بگیرد!
همان روز آنقدر اعتراض کرد و جنجال آفرید که کی‌روش کمی از حفظ جایگاهش ترسید! او همه روش‌های «شلوغ بازی» را از استاد آموخته است.

در داربی نیمکت پرسپولیس نه پس از گل به سمت نیمکت حریف شادی نکرد و نه در طول ۱۰۰ دقیقه، شلوغ بازی و معرکه گرفت. شاید لخت شدن عالیشاه کلافه اش کرد و خواست جواب شادی بازیکن را به نیمکت بدهد؟ یا وقتی پیروانی به سنت هواداران خودی رفت، به او بر خورد.
این هم آخرین متد و سفارش استاد که در فیلم منتشر شده مشاهده میشود. همان شادی عجیبی که کارگردان تلویزیونی ان‌را به نمایش گذاشت .

کسی که می گوید حقمان برد بود بعد تساوی ،به گلر تیمش دستور داد چند دقیقه روی زمین دراز بکشد! چرا؟ چون به اعتراف حسینی، تعویض های تیم همه هجومی بود و نکونام می ترسید در دقایق باقی مانده پرسپولیس حمله کند و گل بزند. یعنی برای یک مساوی این همه تلاش کردند اما در انتهای بازی، گفتند وقت بود پرسپولیس را می بردیم !
این روش و مشی نکونام است.

تنی چند از اطرافیانش را به شخصه می شناسم.جز هاشمی نسب و نوازی که طبع نا آرامی دارند، باقی شخصیت های سنگین و موقری دارند. اما هرکس در تیم نکو باشد، باید اینچنین کند. شلوغ بازی. درشت گویی و اعتراض. گروه واتس اپی هم دارند به اسم نکو تیم و جالب تر به نکونام می گویند رییس ! درست سیستم عجیب و غریب، «آقاجون» های فیلمفارسی ها که یک نفر در راس هرم بود و بقیه در کالبد همراه.
بگذارید چندسال بگذرد،خیلی‌های شان قطعا پشیمان می شوند.نکونام فوتبال را با میدان جنگ اشتباه گرفته.با این متد و روش، قطعا در استقلال نهایت رنگ یک جام حذفی را ببیند تاره اگر همانند فصل قبل در فینال به تور پرسپولیس نخورد !
کی روش نزدیک به یک دهه در ایران بود و متاسفانه تنها خروجی اش در عرصه تربیت شاگرد همین شد.در مورد نکونام قرار ما پایان فصل . ببینید انتهای این همه «هوچی‌گری »چه می شود.
اینگونه کنار زمین برای یک تساوی تقلا کنی و رژه فتح بروی ،یعنی نهایت آرزویت مساوی از این پرسپولیس است.
جواز فوتبال درگیرانه در همه جای زمین را صادر کردی و کاش «صوت مکالمات »تیم داوری با اتاق وار منتشر شود تا بشنویم در لحظه خطای فاحش حامدی‌فر دقیقا چه مکالمه‌ای رد و بدل شد! داور عراقی که هر برخوردی را مشکوک به پنالتی قلمداد می کرد و ۳ مرتبه داور را برای پنالتی فراخواند ، قابل باور است به راحتی از خطای فاحش حامدی فر بگذرد؟

مهدی طاهرخانی اختصاصی خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *