بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت خرید جدید رئال مادرید از مصدومیت + عکس

پا به توپ شدن آردا گولر در تمرین رئال مادرید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۴
رئال مادرید ؛ پا به توپ شدن آردا گولر در تمرین رئال مادرید

آردا گولر امروز در تمرین رئال پا به توپ شد و همه چیز نشان می‌دهد که بازگشت او به میادین نزدیک است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خبر خوب برای رئال مادرید در آستانه پایان سال 2023 اینکه آردا گولر پا به توپ شده و اولین بازی او با پیراهن رئال ممکن است در هفته‌ها یا روزهای آینده انجام شود. رئال تصویری از تمرین امروز فوتبالیست ترکیه‌ای در والدبباس منتشر کرده و همه چیز نشان می‌دهد که او در آستانه بازگشت قرار دارد.

گولر در تابستان امسال به عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال ترکیه مورد توجه دو غول فوتبال اسپانیا قرار گرفت اما در نهایت با رد پیشنهاد بارسلونا تصمیم گرفت راهی رئال مادرید شود.

رئال مادرید ؛ پا به توپ شدن آردا گولر در تمرین رئال مادرید

مدیران رئال از جذب این بازیکن جوان بسیار خوشحال بودند و امید داشتند که او بتواند به یکی از ستاره‌های جوان این تیم در فصل جدید تبدیل شود و در کنار بازیکنانی چون جود بلینگام و وینیسیوس جونیور به این تیم برای قهرمانی در رقابت‌های مختلف کمک کند.

با این حال، شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفت و این ستاره اهل ترکیه تا به حال حتی یک دقیقه هم در ترکیب این تیم به میدان نرفته و مصدومیت‌های متعدد کار را برای او دشوار کرده است.

ماه پیش گفته شده بود که گولر با طی کردن روند درمانش در تمرینات حضور دارد و شاید حتی بتواند در دیدارهای پیش‌رو تیمش را همراهی کند، اما سپس اعلام شد که او بار دیگر دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه شده است. مصدومیت گولر از ناحیه عضلات چهار سر ران پای راست بود ولی او حالا به تدریج مهیای بازگشت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *