بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جواد نکونام علیه طلسم مساوی تکراری در دربی

سه تساوی بدون گل نتیجه تقابل نکونام با پرسپولیس در دربی به عنوان بازیکن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۴
نکونام ؛ سه تساوی بدون گل نتیجه تقابل نکونام با پرسپولیس در دربی به عنوان بازیکن

سه دیداری که نکونام در دربی پایتخت به میدان رفته، با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نکونام امروز برای نخستین‌بار در کسوت سرمربی، حضور در دربی پایتخت را تجربه می‌کند. سرمربی جوان استقلال که فصل پر فراز و نشیبی را تجربه می‌کند، باید به مصاف پرسپولیسی برود که هم ستاره‌های زیادی را در اختیار دارد و هم اینکه به عنوان تیمی که دو دربی قبل را پیروز شده، پای به زمین مسابقه می‌گذارد.

نکونام که در لیگ دوازدهم از اوساسونا به استقلال پیوست، یک فصل و نیم در این تیم بازی کرد که حاصل آن یک قهرمانی لیگ برتر بود. او در این مدت سه مرتبه مقابل پرسپولیس قرار گرفت ولی هر سه دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکو در یکی از این دربی‌ها، فرصت خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آورد ولی این موقعیت خوب از دست رفت. سرمربی امروز استقلال، علاقه چندانی به تجربه یک تساوی بدون گل دیگر ندارد و به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در دربی پایتخت است.

البته نکونام و استقلال برای رسیدن به این هدف کار سختی را در پیش دارند چرا که دست نکونام در خط دفاعی کاملا بسته است و تیم او در چند پست، با کمبود بازیکن روبرو است. باید دید که سرمربی جوان آبی‌ها چگونه از دوران حضور در فولاد و تجربه تقابل‌هایش برابر پرسپولیس استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *