بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی + عکس

بهزاد داداش‌زاده : یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس باید روی تیم خودش متمرکز باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۸:۳۱
بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی باید روی تیم خودش متمرکز باشد. ما در هفته پنجم صدر جدول بودیم و یحیی گل‌محمدی قهر کرد و چند روز هم به تمرین پرسپولیس نیامد شک نکنید این قهر و آشتی‌ها باعث می‌شود تیم به حاشیه برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در خصوص برتری مقابل هوادار تهران قبل از بازی دربی، اظهار داشت:

قبلا هم گفتم تمام بازی‌های پرسپولیس در لیگ سخت است چون تیم باید دوباره قهرمانی را تکرار کند. نمی‌دانم چرا بعضی از کارشناسان داوری دوست دارند پرسپولیس را به حاشیه ببرند و بگویند که گل بازی مقابل هوادار آفساید بود. ضربه مهدی ترابی به پای مدافع حریف خورد و آفسایدی در کار نبود. بعضی افراد قبل از دربی دوست دارند تیم را به حاشیه ببرند تا پرسپولیس امتیاز لازم را کسب نکند. غیر از حاشیه هیچ چیز نمی‌تواند پرسپولیس را به چالش بکشاند و به نظرم افشین پیروانی باید حاشیه‌ها را کنترل کند.

وی درباره نقاط ضعف و قوت پرسپولیس، گفت:

تیم ما مقابل هوادار خوب بازی کرد و به نظرم به خواسته خود رسید و با این برد قطعا روحیه بازیکنان افزایش پیدا کرده است. اگر گئورگی گولسیانی هم آن پنالتی را مقابل الدحیل قطر خراب نمی‌کرد، شک نکنید او قهرمان و یحیی امپراطور بود. بعد بازی هم بعضی از هواداران از تیمشان دلسرد شدند و قول می‌دهم با نتیجه خوب در دربی به روزهای خوبمان برگردیم. الان هم اگر پرسپولیس برنده دربی شود، ۱۰۰ درصد یحیی به اوج برمی‌گردد و دوباره امپراطور می‌شود. باخت در این بازی می‌تواند هر تیمی را به حاشیه ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خاطرات خود در دربی، تصریح کرد:

از شهرآورد خاطرات خوبی دارم. در دربی سال ۷۳ با یک ضربه سر توانستم گل بزنم و در دربی ۷۴ هم یک قیچی‌برگردان زدم که در آن زمان بهزاد غلامپور دروازه‌بان استقلال بود و توانست توپ را دفع کند.

داداش‌زاده درباره غیبت چند بازیکن، عنوان کرد:

متاسفانه پرسپولیس در این بازی مهم، چند مهره اصلی خود را در اختیار ندارد. هر بار با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنم از نبود مهاجم و دفاع چپ کلاسیک می‌گویم. البته خوشبختابه مسئولین باشگاه گفته‌اند که بعد از دربی به دنبال بازیکن باکیفیت هستند تا تیم در نیم فصل دوم تقویت شود. درحال حاضر مهاجم خارجی استقلال گوستاوو بلانکو خطرناک است و باید تمرکز مدافعین ما روی این بازیکن باشد. متاسفانه این روزها محمد حسین کنعانی‌زاده خیلی بد بازی می‌کند و از شرایط آرمانی دور است. در بازی مقابل الدحیل دیدیم که او مقصر گل اول بود و دفاع را باز گذاشت. به نظر من شاید از فوتبال دلسرد و شاید هم مصدوم است!

وی درباره حواشی اخیر یحیی گل‌محمدی، توضیح داد:

یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی باید روی تیم خودش متمرکز باشد. ما در هفته پنجم صدر جدول بودیم و یحیی گل‌محمدی قهر کرد و چند روز هم به تمرین پرسپولیس نیامد. شک نکنید این قهر و آشتی‌ها باعث می‌شود تیم به حاشیه برود و علاوه بر این، امتیاز گرفتن از تیم‌های دیگر هم سخت می‌شود. دیدیم در بازی با هوادار همه بازیکنان به دنبال ۳ امتیاز بودند که خوشبختانه به نتیجه رسیدیم و قطعا با همین روند می‌توانیم به روزهای اوج برگردیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت استقلال و جواد نکونام، سرمربی این تیم هم یادآور شد:

استقلال در ابتدای فصل شروع خوبی نداشت و از حواشی که برای سپاهان و پرسپولیس به وجود آمده بود، به خوبی استفاده کرد و در حال حاضر هم که می‌بینیم که به‌رغم کمبود بازیکن، صدرنشین است.

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *