بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار فاجعه بار چلسی در سال 2023 میلادی + عکس

چلسی و کسب 39 امتیاز از 39 بازی در سال 2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۹
چلسی و کسب 39 امتیاز از 39 بازی در سال 2023

آمارهای ثبت شده توسط شیرهای لندن در سال میلای جاری آن‌قدر ضعیف بوده که آنها را به بدترین تیم فوتبال جزیره تبدیل کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ه نقل از نشریه سان؛ در رده‌بندی تیم‌‌های لیگ برتر انگلیس میزان امتیازات کسب شده توسط هر یک از تیم‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی در قعر جدول قرار می‌گیرد.

از ابتدای سال 2023 تا به امروز، چلسی 39 بازی در لیگ برتر انجام داده و در تمام آنها 39 امتیاز کسب کرده است. این بدان معناست که آبی‌های لندن به طور متوسط از هر یک از بازی‌های‌شان تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و این بدترین ضریب امتیازگیری در میان نه تنها تیم‌های فصل جاری بلکه تیم‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس است.

از لحاظ امتیازات کسب شده در سال 2023 تنها دو تیم کریستال پالاس وناتینگهام فارست به اندازه چلسی امتیاز کسب کرده‌اند، هر چند با یک بازی کمتر نسبت به آبی‌های لندن. این دو تیم به طور متوسط 1.02 امتیاز در هر بازی کسب کرده‌اند که کمی بهتر از چلسی است.

در میان تیم‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس، بعد از چلسی، ناتینگهام فارست و کریستال پالاس، بورنموث که در 37 بازی 42 امتیاز گرفته‌اند قرار دارد.

در طرف دیگر جدول اما منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته با ثبت 86 امتیاز در 38 بازی بهترین میانگین امتیاز (2.2 امتیاز در هر بازی) در سال 2023 را داشته است. رده دوم این رده‌بندی در اختیار یک تیم غیرمنتظره قرار دارد؛ استون ویلا. شاگردان اونای امری در 38 بازی‌شان 78 امتیاز کسب کرده‌اند یعنی به طور متوسط 2.05 امتیاز در هر بازی. آرسنال، لیورپول و منچستریونایتد نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در جدول زیر رده‌بندی تیم‌های لیگ برتری بر حسب کسب امتیاز در سال 2023 را مشاهده می‌کنید:

چلسی و کسب 39 امتیاز از 39 بازی در سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *