بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تلاش امیری برای بازگشت هرچه زودتر به میادین + عکس

وحید امیری با انگیزه در حال ریکاوری از مصدومیت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۳
امیری ؛ وحید امیری با انگیزه در حال ریکاوری از مصدومیت

وحید امیری همچنان بدون حاشیه و امیدوار کار خود را دنبال می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه غیبت وحید امیری در جام ملت‌های آسیا قطعی شده و او شانسی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی نخواهد داشت، اما این بازیکن ترجیح می‌دهد در واکنش به این شایعات سکوت کند و کار خود را انجام دهد.

امیری از ناحیه کشاله دچار آسیب جدی است، اما مهمترین نکته در مورد او ریسک بازگشت به میدان است. در تاجیکستان نیز عجله در بازگشت باعث شد تا او برای بار دوم با پارگی کشاله روبرو شود و به همین دلیل جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد.

با توجه به اینکه امیری در 35 سالگی آخرین سال‌های فوتبال خود را سپری می‌کند، در صورتی که یک اشتباه این‌چنینی دیگر رخ دهد، این بازیکن باید جراحی شود و مدت بیشتری را از میدان دور خواهد بود و عملا به پایان کار خود نزدیک می‌شود.

به همین دلیل ستاره پرسپولیس ترجیح می‌دهد با احتیاط و محافظه‌کاری بیشتری کار خود را جلو ببرد و به همین شکل به نظر می‌رسد دوره بازگشت او نیز طولانی‌تر شود.

امیری ؛ وحید امیری با انگیزه در حال ریکاوری از مصدومیت

با این حال، غیبت وحید امیری در ترکیب پرسپولیس هم دست یحیی را حسابی خالی کرده و او عملا نمی‌تواند ترابی را از سمت چپ خط هافبک تغییر دهد و همچنین یک بازیکن مناسب برای سمت چپ دفاع و مهاجم کاذب را هم از دست داده و البته یکی از عناصر نیمکت ذخیره پرسپولیس را هم کم کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *