بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ابراهیمی روی دور درخشش در لیگ قطر + عکس

عملکرد درخشان امید ابراهیمی بازیکن الشمال در دیدار برابر الغرافه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۸
ابراهیمی ؛ عملکرد درخشان امید ابراهیمی بازیکن الشمال در دیدار برابر الغرافه

هافبک ایرانی الشمال ستاره هفته‌های اخیر تیمش در لیگ ستارگان قطر شناخته می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید ابراهیمی که قبل از جام جهانی 2022 آسیب دید و بخاطر مصدومیت این رقابت های مهم را از دست داد، با نظر امیر قلعه‌نویی در فیفا دی اخیر دوباره به تیم ملی دعوت شد که پس از آن در سه دیدار متوالی لیگ ستارگان بهترین بازی‌ها را برای الشمال انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و یک پنالتی هم گرفته است.

ستاره سابق استقلال که در فیفا دی اخیر حضور تعویضی در نخستین مسابقه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 داشت و برابر ازبکستان نیمکت نشین بود، پس از گلزنی برای الشمال در تقابل با قطر اس. سی و حضور موثر در بازی با السد، دو روز قبل هم برابر الغرافه درخشید.

امید ابراهیمی در شرایطی که تیمش با نتیجه یک بر صفر در آستانه شکست مقابل الغرافه مدعی قهرمانی و صدرنشین بود، با یک ضربه آکروباتیک در وقت‌های تلف شده کاری کرد تا تیمش در لحظات پایانی از ششمین باخت فصل در لیگ ستارگان قطر نجات پیدا کند.

ابراهیمی ؛ عملکرد درخشان امید ابراهیمی بازیکن الشمال در دیدار برابر الغرافه
ابراهیمی در دقیقه 24 هم قصد داشت با این کنترل و شوت به سمت دروازه الغرافه گلزنی کند که داور خطای هند او را گرفت
الشمال که در سه هفته متوالی یک شکست و دو پیروزی داشت، به دنبال کسب نتیجه مقابل الغرافه بود که در لحظات پایانی روی ضربه قیچی برگردان امید ابراهیمی و برخورد توپ به دست دامی ترائوره صاحب یک ضربه پنالتی شد که ریکاردو گومس آن را تبدیل به گل کرد.

ابراهیمی ؛ عملکرد درخشان امید ابراهیمی بازیکن الشمال در دیدار برابر الغرافه
ابراهیمی که دوباره به دوران اوج برگشته و یاد روزهای درخشان در استقلال و سپاهان را زنده کرده، امیدوار است مثل 11 دیدار اخیرشان تا پایان فصل هم در ترکیب الشمال بماند و آمار یک گل، یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی را بهتر کند و علاوه بر آن در تیم ملی هم بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *