بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای باشگاه استقلال در مورد صحنه جنجالی دیدار با فولاد + سند

استقلال از صحنه جنجالی دیدار با فولاد سند رو کرد: این برخورد قرمز نداشت

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۵


باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی از بازی با فولاد، نظرات برخی از کارشناسان داوری را عجولانه دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شکافته شدن ابروی سینا مریدی در دقیقه 30 دیدار استقلال و فولاد، منجر به توقف چند دقیقه‌ای این مسابقه شد. جایی که بازیکن فولاد با چهره‌ای خون آلود و معترض به کنار زمین رفت تا مورد مداوای کادر پزشکی قرار بگیرد.

پس از پایان بازی، تعدادی از کارشناسان داوری اعتقاد داشتند که آرمین سهرابیان در این صحنه، با آرنج ضربه‌ای را به صورت سینا مریدی وارد کرده و مدافع استقلال باید با دریافت کارت قرمز مستقیم، زمین مسابقه را ترک می‌کرد.

حالا باشگاه استقلال ویدیویی از این صحنه را منتشر کرده که مریدی پیش از سهرابیان به توپ می‌رسد و موفق به دفع آن می‌شود و در ادامه، دو بازیکن روی یکدیگر افتاده و فیلمبردار در تعقیب توپ، صحنه دیگری را دنبال می‌کند.

رسانه آبی‌ها با رد نظرات کارشناسان داوری، اعتقاد دارد که این برخورد عمدی نبوده و مدافع آبی‌ها مستحق دریافت کارت قرمز نبوده است. استقلالی‌ها در توضیح این ویدیو نوشته‌اند:

«ویدیوی دوربین باشگاه استقلال به وضوح نشان می‌دهد برخورد آرمین سهرابیان با سینا مریدی کاملا اتفاقی بوده و هیچ عمدی در کار نبوده است. بعضی کارشناسان داوران با عجله و بدون بررسی دقیق صحنه اعلام کردند مدافع استقلال باید از زمین بازی اخراج می‌شد!»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *