بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخشش دوباره رونالدو برای النصر ؛ گل و پاس گل CR7 + فیلم

گل و پاس گل رونالدو در دیدار النصر برابر الریاض لیگ عربستان

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۱


در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان به مصاف الریاض رفت و در نهایت در این بازی النصری ها موفق شدند با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسند و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

النصر عربستان با این پیروزی به 37 امتیاز در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان رسید و اکنون النصر عربستان 7 امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین دارد و در رده دوم جدول ایستاده است چرا که الهلال عربستان با 44 امتیاز صدرنشین این فصل از رقابت ها است.

در این بازی کریستیانو رونالدو خوش درخشید. فوق ستاره پرتغالی در بازی النصر مقابل الریاض موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. رونالدو در دقیقه 31 روی پاس سادیو مانه موفق شد دروازه الریاض را باز کند. رونالدو در دقیقه 45 بازی به اوتاویو پاس گل داد.

در نیمه دوم بازی در دقیقه 67، تالیسکا روی پاس مانه گل سوم النصر را به ثمر رساند. در دقیقه 68 بازی آندره گری روی پاس خوانمی تک گل الریاض را زد و گل چهارم النصر هم در دقیقه 90 بازی توسط تالیسکا این بار روی پاس سلطان الغنام زده شد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *