بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تشکر ستاره مغضوب از هواداران منچستریونایتد + عکس

تشکر هری مگوایر از هواداران به خاطر دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۴
مگوایر ؛ تشکر مگوایر از هواداران به خاطر دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر

هری مگوایر، ستاره منچستریونایتد، از این که توانست جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر را به دست آورد بسیار خوشحال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتخاب مگوایر به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تعجب بسیاری از هواداران این تیم و دیگر فوتبال‌دوستان را به همراه داشت.

این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در آستانه جدایی از یونایتد قرار داشت و مدیران این تیم مایل به فروش او بودند، شرایط را به صورت کلی برای خودش در ترکیب این تیم تغییر داد و حالا به یکی از ستاره‌های شیاطین سرخ تبدیل شده است.

او حالا به اولین بازیکن پس از جوئل ماتیپ، مدافع لیورپول، تبدیل شده که در خط دفاعی به میدان می‌رود و موفق شده است این جایزه را از آن خود کند. ماتیپ در فوریه گذشته توانسته بود به این جایزه برسد.

مگوایر با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش به همراه این جایزه که آن را در دست داشت نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد تا مشخص شود از این که توانسته پس از چند ماه سخت و کابوس‌وار به این جایگاه برسد بسیار خوشحال است.

این ستاره انگلیسی در این پست نوشت:

«نمی‌توانستم بدون کمک هم تیمی‌ها، اعضای کادر فنی و شما هواداران این کار را انجام دهم. عشق و حمایت شما نادیده گرفته نشده است. از آن سپاسگزارم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *