بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسطوره پرسپولیس مشکل اصلی تیم گل محمدی را لو داد + جزئیات

مرتضی‌فنونی‌زاده : سیستم اشتباه و نفرات خیلی معمولی بزرگ‌ ترین مشکل پرسپولیس است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۷
مرتضی‌فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

مرتضی‌فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : سیستم اشتباه و نفرات خیلی معمولی و از همه مهمتر استفاده از سیستم دفاعی بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس است دیداری که در خانه داریم و باید ببریم، دفاعی و با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنیم. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی‌فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

محکوم به بُرد بودیم و مساوی به دردمان نمی‌خورد. بازیکنان نیز مسابقه را فوق‌العاده شروع کردند، در دقایق ابتدایی و خیلی زود توسط شهاب زاهدی به گل رسیدیم، اما بلافاصله پس از اینکه گل را دریافت کردیم، هر چه زدیم به در بسته خورد. سیستم اشتباه و نفرات خیلی معمولی و از همه مهمتر استفاده از سیستم دفاعی بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس است. دیداری که در خانه داریم و باید ببریم، دفاعی و با دو هافبک دفاعی بازی می‌کنیم. 

وی ادامه داد:

زمین و زمان به نفع پرسپولیس بود تا صعود کند و در نهایت الفیحا عربستان با ۳ باخت از ۶ بازی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۶ بازی اخیر؛ ۴ مساوی و ۲ باخت داشتیم، سال‌هاست این چنین بد نبودیم. مقابل ملوان در انزلی صفر – صفر، در تهران برابر صنعت نفت آبادان ۲ – ۲، با استقلال تاجیکستان یک بر یک، مقابل سپاهان یک بر صفر شکست خوردیم، در عربستان با النصر صفر – صفر کردیم و برابر الدحیل ۲ بر یک باختیم. درست است که زمین خوردیم، ولی باید بلند شویم و به کار ادامه دهیم، چون هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی امیدوارم هستیم.

کارشناس فوتبال درباره دریافت ۲ گل در ضد حمله یادآور شد:

گل اول روی غافلگیری بازیکنان میانی و مدافعان، روی فرار مهاجم‌ الدحیل رقم خورد. در گل دوم هم گولسیانی و کعنانی‌زادگان جا ماندند. اما نباید از عکس‌العمل‌های خوب بیرانوند به راحتی عبور کنیم و چند موقعیت قطعی الدحیل را مهار کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره هدر رفتن پنالتی گفت:

گولسیانی پنالتی زن اول تیم است و این فصل پنالتی از دست نداده بود، اما در جای حساس نتوانست وظیفه خودش را به خوبی انجام بدهد. او روحیه نداشت و استرس زیاد بازی باعث شد تا پنالتی را به تیر دروازه بزند.

فنونی‌زاده در مورد تعویض‌های گل‌محمدی تصریح کرد:

محمد عمری از زمانی که به بازی آمد عملکرد بسیار عالی را از خودش به نمایش گذاشت و باید در ترکیب اصلی و از ابتدا بازی‌ می‌کرد. محمدمهدی احمدی برای اولین بار، در حساس‌ترین بازی، لیگ قهرمانان آسیا و زمانی که تیم عقب است به بازی آمد. اما به جای احمدی باید بازیکن تهاجمی وارد بازی می‌شد. البته باید به این بازیکن در لیگ بیشتر میدان داده شود.

وی درباره خرید خارجی بی‌کیفیت پرسپولیس افزود:

نبیل باهویی را رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آورد که بزرگترین اشتباه را کرد. گل‌محمدی می‌گوید من این بازیکن را نمی‌خواستم، اما دو تا بازی فکیس بازی می‌کند، واقعاً نمی‌دانیم چه حرفی را از این آقایان باید قبول کنیم.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:

من خودم در ورزشگاه آزادی بودم و از نزدیک بازی را نگاه کردم. پس از باخت به الدحیل همه هواداران ناراحت بودند به عنوان یک شخص کوچک از خانواده بزرگ پرسپولیس از هوداران بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا عذرخواهی می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *