بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین اسطوره پرسپولیس به تیم گل محمدی + جزئیات

محمود شافعی : پرسپولیس مقابل الدحیل قطر ترسو بازی کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵
محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس گفت : بازیکنان بیش از حد احتیاط می‌کردند ترسو و محتاط بازی کردن هافبک‌ها به ویژه میلاد سرلک و مسعود ریگی دو هافبک دفاعی پرسپولیس باعث شد تا تیم از فاز تهاجمی دربیایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

یکی از عوامل حذف پرسپولس از آسیا چیدن ترکیب دفاعی از سوی یحیی گل‌محمدی بود، در جایی که تیم نیاز به پیروزی داشت، بازیکنان بیش از حد احتیاط می‌کردند. ترسو و محتاط بازی کردن هافبک‌ها به ویژه میلاد سرلک و مسعود ریگی دو هافبک دفاعی پرسپولیس باعث شد تا تیم از فاز تهاجمی دربیایید. تیمی محتاط بازی می‌کند که می‌خواهد نبازد و دنبال تک موقعیت‌هاست، اما پرسپولیس شرایط بسیار عالی برای صعود به مرحله بعد داشت.

وی در مورد خراب کردن پنالتی هم افزود:

روی بد فوتبال در ضربه پنالتی گولسیانی رخ خودش را به پرسپولیس نشان داد. این بازیکن به عنوان پنالتی‌زن اول تیم سابقه نداشت که پنالتی از دست بدهد و شوت محکم او به تیرک افقی برخورد کرد. مشخص می‌شود که او با این همه تجربه، در این دیدار استرس زیادی را تحمل می‌کرد. اگر این پنالتی تبدیل به گل می‌شد، نتیجه بازی برمی‌گشت و پرسپولیس دو بر یک جلو می‌افتاد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

پس از گل نشدن پنالتی، بازیکنان پرسپولیس بدون تمرکز بازی کردند و کنترل بازی را از دست دادند. پس از هدر دادن پنالتی و از دست دادن چند موقعیت خطرناک، الدحیل که خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بود از نقطه ضعف بین مدافعان استفاده کرد و در یک ضد حمله بسیار غافلگیرکننده گل دوم را زد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه حذف از لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی اصلاً زیبنده تیم بزرگ پرسپولیس نیست، گفت:

هواداران نسبت به اختلافات بین مدیریت و سرمربی تیم آزرده‌خاطر بودند و سرانجام این حواشی باعث شد تا پرسپولیس از شرایط ایده‌آل خارج شود. نگرانی طرفداران هم به حق بود و شب تلخی برای هواداران رقم خورد.

شافعی در پایان درباره ادامه کار پرسپولیس در این فصل خاطرنشان کرد:

کادر فنی باید در ادامه مسابقات لیگ برتر تدابیری داشته باشد تا بتوانند حذف از لیگ قهرمانان را جبران کند تا مجدداً دل هواداران را با بازی‌های خوب به دست بیاورند. بازیکنان نیز باید در رقابت‌های پیش‌رو بیشتر از قبل تلاش کنند تا با گرفتن امتیازات بیشتر بازی‌ها به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بروند. البته برخی از بازیکنان باید قدر پیراهن تیم بزرگ پرسپولیس را بدانند، چون یک سری از آنها اصلاً در حد و اندازه پرسپولیس نیستند و بی‌تعصب بازی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *