بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای یحیی گل محمدی

فرزاد آشوبی : ادامه مسیر پرسپولیس باید با یحیی گل‌ محمدی باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰
فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس گفت : یحیی گل‌ محمدی بهترین گزینه برای پرسپولیس است و نیاز به تعریف ندارد چرا که عملکردش مشخص است به عقیده من یحیی باید بماند و ادامه مسیر تیم با هدایت او باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صحبت های فرزاد آشوبی پیشکسوت پرسپولیس از باخت خانگی پرسپولیس به الدحیل شروع شد. دیداری که به معنای حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود:

پرسپولیس بیش از حد محتاط بود. پرسپولیس اگر با ترکیب هجومی‌تر بازی می‌کرد نتیجه بهتری می‌گرفت. به نظر من بهتر بود محمد عمری در ترکیب اصلی قرار گرفت البته من شرایط این بازیکن را نمیدانم و شاید دلیلی داشته که از ابتدا در ترکیب نبوده اما  عمری از زمانی که به میدان آمد انرژی خوبی به بازی داد.

از دید آشوبی غیبت نفرات اصلی الدحیل می‌توانست به سود پرسپولیس تمام شود:

الدحیل دو سه بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشت و شرایط خوبی برای بُرد بود اما جلوی الدحیل روز خوبی برای هافبکهای پرسپولیس نبود و در کنترل حریف، آن انتظاری که داشتیم برآورده نشد. مدافعان پرسپولیس هم با روز خوب خودشان فاصله داشتند.

آشوبی مهمترین مشکل پرسپولیس را حواشی اخیر باشگاه و نداشتن مهاجم قوی می‌داند:

مهمترین مشکل، حواشی و حرف و حدیثهایی است که برای تیم به وجود آمده و این حواشی باعث آزار پرسپولیس می شود. فضای اطراف تیم باید آرام باشد. پرسپولیس در بحث فنی مهاجم سطح بالا می خواهد. مهاجمی که بار اصلی خط حمله را به دوش بکشد. شهاب زاهدی بازیکن موثری است اما برای برعهده گرفتن مهاجمی که گزینه اول و نهایی تیم باشد آمادگی ندارد.

فرزاد آشوبی هم مانند بسیاری دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس نبیل باهویی را گزینه مناسبی برای این تیم نمی‌داند:

پرسپولیس تیم بزرگی است و تیم بزرگ بازیکن بزرگ و باکیفیتی می‌خواهد. جذب باهویی به هر شکلی که بوده تصمیم قوی نبوده است.

سوژه بعدی صحبتهای پیشکسوت پرسپولیس در مورد شعار هواداران علیه گل‌محمدی و درویش بود:

از تماشاگری که هیجان دارد و باخت تیمش را از نزدیک دیده، نمی‌توان انتظار داشت که رفتار سطح بالا داشته باشد. این حواشی بخشی از فوتبال است که مربی، مدیر و بازیکن با آن مواجهه می‌شود.

از آشوبی درباره شایعه بازگشت برانکو به پرسپولیس پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:

یحیی گل‌ محمدی بهترین گزینه برای پرسپولیس است و نیاز به تعریف ندارد چرا که عملکردش مشخص است. به عقیده من یحیی باید بماند و ادامه مسیر تیم با هدایت او باشد. بیش از گذشته باید از یحیی حمایت شود چه از نظر مالی، چه معنوی و چه هواداری. تیم نسبت به فصل قبل مشکلات بیشتری دارد. این مشکلات ذهن ها را فرسوده می‌کند و در ادامه روی انگیزه تیم تاثیر می‌گذارد. امیدوارم شرایط هرچه سریعتر تغییر کند چون پرسپولیس بازیکنان خوب و مربی خوبی دارد.

آشوبی در آخر از هواداران پرسپولیس می خواهد از تیم حمایت کنند تا این روزهای سخت بگذرد:

روزهای خوب و بد، بالا و پایین در فوتبال همیشه بوده و هست‌. چند ماه پیش را به خاطر بیاوریم که پرسپولیس با همین بازیکنان و سرمربی سه جام گرفت. آن زمان همه هواداران پرسپولیس احساس خوب و خوشایندی داشتند. در این روزهای سخت باید کنار هم باشیم. حامی تیم و باشگاهی باشیم که به آن عشق می‌ورزیم. این روزها خواهد گذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *