بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باورنکردنی ؛ خشونت و شورش خیابانی به خاطر سقوط سانتوس در برزیل + فیلم

به آتش کشیدن خودرو ها و اتوبوس ها در خیابان های ورزشگاه از سوی هواداران سانتوس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۲۲:۱۵


خشم هواداران تیم فوتبال سانتوس در پی سقوط این تیم به دسته پائین‌تر با خشونت و شورش خیابانی همراه شد تا حدی که برای تامین امنیت، سواره نظام و بالگردهای پلیس برزیل وارد عمل شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جریان برگزاری رقابت‌های فوتبال در برزیل و بعد از قطعی شدن سقوط سانتوس به دسته پائین‌تر، هواداران خشمگین این تیم با به آتش کشیدن وسایل نقلیه، نظم و امنیت این شهر را مختل کردند.

رسانه‌های برزیلی گزارش دادند که هواداران خشمگین سانتوس در خیابان‌های بیرون ورزشگاه، اتومبیل‌ها و اتوبوس‌ها را به آتش کشیده و اقدام به پرتاب مواد آتش‌زا و اجسام مختلف کردند. پلیس ضد شورش برزیل نیز برای آرام کردن اوضاع به خیابان‌ها آمد.

۱۲ دستگاه اتوبوس و خودرو و یک آمبولانس در تنش‌های چهارشنبه‌شب برزیل در آتش سوختند و پلیس نیز نیروهای خود را در این منطقه تقویت کرده است. این درگیری‌ها قبل از سوت پایان بازی و از داخل ورزشگاه خانگی سانتوس شروع شد و هواداران خشمگین بعد از شکست تیمشان برابر فورتالزا، دست به اعتراض خشونت‌آمیز زدند.

رسانه‌های برزیل همچنین از پرواز بالگردهای پلیس و استفاده نیروهای امنیتی از گاز اشک‌آور برای متفرق کردن جمعیت خشمگین خبر می‌دهند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *