بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزینه های آنچلوتی برای جایگزینی کارواخال

لوکاس واسکز و ناچو گزینه آنچلوتی برای پر کردن جای کارواخال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۰
رئال مادرید ؛ لوکاس واسکز و ناچو گزینه آنچلوتی برای پر کردن جای کارواخال

دنی کارواخال 6 بازی بعدی رئال را از دست داده و کارلو آنچلوتی باید برای جانشین او تصمیم‌گیری کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید به دلیل مصدومیت عضلانی دنی کارواخال مقابل گرانادا باید آخرین ماه سال 2023 را بدون کاپیتانش به میدان برود. این اتفاق تلخی برای مدافع اهل لگانس بود که در بهترین فرم خودش قرار داشت.

کارواخال حداقل 6 بازی بعدی (بتیس، ویارئال، آلاوس، مایورکا، یونیون برلین و اولین بازی جام حذفی) را از دست خواهد داد و کارلو آنچلوتی باید در مورد گزینه‌های جایگزینی او تصمیم بگیرد. امید مادریدی‌ها این است که کارواخال برای بازی نیمه نهایی سوپرجام مقابل اتلتیکو آماده شود.

گزینه‌های اصلی کارلتو لوکاس واسکز و ناچو هستند. دوئل این شنبه مقابل بتیس در بنیتو ویامارین و انتخاب آنچلوتی بین لوکاس و ناچو می‌تواند مدافع راست رئال برای بازی‌های بعدی را مشخص کند.

لوکاس یکی از کم استفاده‌ترین بازیکنان رئال در فصل جاری بوده و تا به این‌جای فصل تنها دو بازی را از ابتدا شروع کرده است: مقابل یونیون برلین در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا و مقابل اتلتیکو که تنها شکست رئال تا این‌جای فصل بوده است.

ناچو ولی در اکثر بازی‌ها به عنوان مدافع میانی بازی کرده است و معمولاً جایگزین آلابا می‌شود زیرا رودیگر بازیکنی است که کارلو آنچلوتی در این فصل بیشترین استفاده را از او کرده است. در واقع، تنها باری که کاپیتان به عنوان دفاع راست بازی کرد، بازی مقابل لاس پالماس بود.

گزینه دیگر و البته بعیدتر، استفاده از وینیسیوس توبیاس است. مدافع کناری برزیلی کاستیا در فهرست برخی از بازی‌های تیم اصلی حضور داشته و به‌طور منظم در تمرینات بزرگسالان حضور دارد اما هنوز اولین بازی خود را در یک بازی رسمی انجام نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *